عملکرد شورای پنجم شهر اصفهان قابل دفاع است

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عملکرد شورای دوره پنجم قابل دفاع بوده و در چهار سال اخیر اقدامات خوبی در زمینه‌های مختلف برای شهر اصفهان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا در «تریبون آزاد با محوریت انتخابات ۱۴۰۰» که در ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: با اصلاح‌طلبان برخورد حذفی می‌شود و هرچه صحبت کردیم هم فایده‌ای ندارد بنابراین دیگر از این موضوع گله نمی‌کنیم.

وی همدلی، همراهی، رویکرد واحد و تخصص را مزیت شورای پنجم دانست و افزود: از لیست شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر حمایت می‌کنیم و با وجود بی‌مهری‌های انجام شده امیدوارم این لیست با حداکثر نفرات به دوره ششم شورای اسلامی شهر اصفهان وارد شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه عملکرد شورای دوره پنجم قابل دفاع بوده و در چهار سال اخیر اقدامات خوبی در زمینه‌های مختلف برای شهر اصفهان انجام شده است، تصریح کرد: به دلیل اینکه بر سرنوشت شهر حساس هستیم و لیست اصلاح‌طلبان را ادامه دهنده راه مدیریت شهری دوره پنجم می‌دانیم امیدواریم مردم به این لیست اقبال بیشتری داشته باشند.

وی افزود: بودجه شهرداری از دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است و در سال گذشته درصد بسیاری از بودجه محقق شد که امیدوارم مدیریت شهری این روند خوب خود را در دوره‌های آینده حفظ کند.

کد خبر 500826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.