پیام‌های بازیکنان رئال و خداحافظی با راموس!

بازیکنان رئال مادرید با ارسال پیام‌های حمایتی، از سرخیو راموس کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید خداحافظی و برای او بهترین اتفاقات را آرزو کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخیو راموس کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید، امروز از جمع این تیم جدا شد تا فصل جدید را در تیمی دیگر توپ بزند. بازیکنان سابق و فعلی رئال که از جدایی کاپیتان تیم خود ناراحت هستند برای او پیغام‌های حمایتی فرستاده اند.

ایکر کاسیاس برای راموس نوشت: "امروز دوست عزیزم خانه خود را ترک می‌کند، اما همیشه اسطوره رئال مادرید خواهد بود. خوشحالم که لحظات خوب بسیاری را با شما به اشتراک گذاشته ام. بهترین‌ها در آینده برائت آرزو می‌کنم.

خداحافظی بنزما با راموس هم به این شکل بود: "شما بیش از یک کاپیتان، برادر و دوست من هستید. از همه لحظاتی که در راه رسیدن به موفقیت رئال مادرید با هم سپری کردیم سپاسگزارم. بهترین‌ها را برای شما آرزو می‌کنم اسطوره."

واران هم برای راموس نوشت: "افسانه‌ی زنده و کاپیتان نسلی پر از غنایم. من چیزهای زیادی از تو یاد گرفتم و از تشکیل یک زوج مکمل در کنار شما لذت بردم. این همه سال دفاع از تیم خود و گلزنی‌های فراوان را به شما تبریک می گویم.

وداع ایسکو با کاپیتان رئال اینگونه بود: "ممنون از اینکه این نسل و این تیم را به پیروزی رساندید، ممنون از دقیقه‌ی
۹۳ (اشاره به فینال لیسبون) که همه چیز را تغییر داد، ممنون که انقدر هم تیمی خوب و رهبر خوبی هستید. برای شما آرزوی موفقیت در مرحله جدید و بقیه عمر را دارم."

مارسلو که حالا کاپیتان اصلی مادریدی‌ها است، نوشت: "اوه کاپیتان. کاپیتان من، برادر من، برای همه چیزهایی که به اشتراک گذاشته ایم، برای همه چیزهایی که به من آموخته اید و آنچه در طول این سال‌ها با هم به دست آورده‌ایم، متشکرم. برادر، من همیشه بهترین‌ها را برائت آرزو می‌کنم، تو لیاقتش را داری، شماره ۴ افسانه‌ای."

روبرتو کارلوس هم برای کاپیتان پیام فرستاد: "برادر، از همه چیز بسیار متشکرم، از خاطرات ورود من به مادرید و تعداد لحظاتی که داشتیم، بسیار ممنونم برای دوستی، همیشه موفق باشید، ممنون، خیلی ممنون، ما شما را بسیار دوست داریم. شما و خانواده شما به زودی می‌بینیم."

رگیلون مدافع قرضی رئال هم در پیامش گفت: "بچه‌های آکادمی با تماشای بازی شما بزرگ شدند و آرزو داشتند که بتوانند روزی یک اتاق رختکن را با شما به اشتراک بگذارند. من آنقدر خوش شانس بودم که این اتفاق برایم افتاد و توانستم به سرخیو ملحق شوم. او علاوه بر اینکه یک فوتبالیست عالی است، یک فرد عالی، یک رهبر بزرگ و یک نمونه ورزشی است. از همه آنچه برای رئال مادرید انجام دادید بسیار سپاسگزارم. کاپیتان بلانکوس"

کارواخال مدافع رئال در توئیتر توییت زد: "به زودی می بینیمت، کاپیتان. شما نمونه‌ای ناب از آنچه رئال مادرید مخفف آن است، فداکاری، تلاش، فداکاری، استعداد و بالاتر از همه حرفه‌ای بودن، هستید. آنها ۸ سال را صرف یادگیری از بهترین و لذت بردن از بهترین رهبری که می‌تواند داشته باشد، کرده اند. موفق باشید دوست من."

ژابی آلونسو هم برای راموس پیغام کوتاهی فرستاد: "رفیق همیشگی، مرسی سرخیو راموس."

کاسمیرو هافبک تیم و دوست نزدیک راموس هم نوشت:
"برایم یک افتخار است که در کنارت جنگیدم کاپیتان، برائت در آینده آرزوی موفقیت می‌کنم، سرخیو راموس."

کد خبر 500770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.