نامزدهای انتخاباتی برای تبلیغات قوانین را رعایت کنند

شهردار ماسوله از تعیین سه جایگاه برای تبلیغات انتخاباتی در نقاط مختلف این شهر خبر داد و گفت: نامزدها قوانین، اخلاق انتخاباتی و حقوق شهروندی را کرده و آثار تبلیغاتی خودشان را در نقاط تعیین شده، نصب کنند.

یوسف نیرویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مساحت فضای سه جایگاه تبلیغات انتخاباتی شهر ماسوله در مجموع ۲۰۰ متر مربع بوده و سازه‌ها در معابر اصلی شهر نصب شده است و در اختیار نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری سیزدهم و ششمین دوره شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

وی افزود: تعدادی بنر تبلیغاتی با شعارها و مضامین انتخاباتی برای افزایش حضور پرشور شهروندان در انتخابات تهیه شده و در نقاط مختلف شهر ماسوله توسط شهرداری نصب شده است.

شهردار ماسوله گفت: از نامزدها انتظار داریم با رعایت قوانین، اخلاق انتخاباتی و حقوق شهروندی، از نصب آثار تبلیغاتی روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، برق، پست و مخابرات و دیوارهای شهر خودداری کنند.

نیرویی یادآور شد: در ایام انتخابات، پنج نیروی خدمات شهری شهرداری وظیفه پاکسازی و امحای پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی را بر عهده دارند.

به گزارش ایمنا، ماسوله در ۲۵ کیلومتری جنوب غربی شهرستان فومن و در ۶۲ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در ۲۸ خردادماه ۹ نامزد برای به دست آوردن پنج کرسی اصلی با هم به رقابت می‌پردازد.

کد خبر 500760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.