ایران ۲ استرالیا ۳ / سومین شکست ایران پیای پی در ست پنجم

تیم ملی والیبال با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را به تیم استرالیا واگذار کرد تا سومین شکست پنج ستی خود را کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ماه، در رقابت‌های جام ملت‌های والیبال تیم ایران و استرالیا از ساعت ۱۴:۳۰ به مقابل هم رفتند. این دیدار به صورت مستقیم و زنده از شبکه سه پخش شد.

بلند قامتان ایران با هدایت الکنو با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را به تیم استرالیا واگذار کردند.

ست اول:

اولین امتیاز بازی را تیم ملی ایران به دست آورد. بلندقامتان ایران در ابتدای بازی تیم اختلاف را به ۵ رساندن و به اولین وقت استراحت فنی رسیدند. در ادامه تیم ایران در ست اول توانست ۱۶ بر ۱۱ زودتر به استراحت فنی دوم برسد. بلندقامتان ایران در ست اول با وجود اختلاف امتیاز در لحظات پایانی پر از اشتباه بودند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ ست را به استرالیا واگذار کردند.

ایران ۲ استرالیا ۳ / سومین شکست ایران پیای پی در ست پنجم

ست دوم:

اولین امتیاز این ست را استرالیا کسب کرد. در ادامه هردو تیم تا اولین استراحت فنی در روند امتیازگیری یکسان عمل کردند اما تیم استرالیا با یک اختلاف به اولین استراحت فنی رسید. استرالیا با اختلاف سه امتیازی به امتیاز ۱۶ رسید. در نیمه دوم این ست ایران تلاش کرد اختلاف امتیاز خود را کم کند و به پیروزی برسد اما موفق نبود و اشتباهات زیاد تیم ایران مانع شد. در نهایت تیم ملی آلمان با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد.

ست سوم:

اولین امتیاز ست سوم را همچون ست قبل به دست آورد. در این ست ایران توانست زودتر به امتیاز ۱۶ برسد و جبران باخت دوست قبلی را داشته باشد. تیم ملی ایران توانست ضعیف خود را در دو ست قبل جبران مند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید تا یک ست را از آن ایران کند.

ست چهارم:

اولین امتیاز این ست را میلاد عبادی‌پور برای ایران به دست‌آورد. بازی سریع بازیکنان ایران در این ست، ایران را خیلی سریع با سه اختلاف به امتیاز ۸ رساند. در ادامه بلند قامتان ایران بود که با اختلاف چهار امتیازی به امتیاز ۱۶ رسید تا دو تیم در وقت استراحت فنی دوم ست نزد مربیان بروند. در نیمه دوم ایران اختلاف امتیاز را بیشتر کرد و با بازی سریع و قدرتی توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد تا هر دو تیم در تعداد ست‌ها به عدد دو برسند و نتیجه بازی در ست پنجم مشخص شود.

ایران ۲ استرالیا ۳ / سومین شکست ایران پیای پی در ست پنجم

ست پنجم:

در ست پنجم اولین امتیاز را استرالیا به دست آورد. در ادامه عمل کرد تیمی زیبا و آبشارهای بردیا سعادت باعث‌شد تا دو امتیاز اختلاف جبران شود و به تساوی ۷ بر ۷ رسید. در ادامه بعد از بازبینی مجدد تیم استرالیا برای آبشار سعادت تیم ملی تمرکز خود را از دست داد و در امتیازات پایانی نتوانست عمل کرد خوبی از خود نشان دهد و با نتیجه ۱۲ بر ۱۵ بازی را واگذار کرد و با نتیجه ۲ بر ۳ سومین شکست پیاپی خود را کسب کند.

کد خبر 500759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.