آمار کرونا سیستان و بلوچستان ۲۵ خرداد؛ ۹ فوتی و ۴۰ بستری جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۴۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری شده‌ و ۹مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان سیستان و بلوچستان ثبت شده است.

سیدمحمد هاشمی شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _ سه شنبه ۲۵ خرداد_ اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بستری جدید در استان سیستان و بلوچستان، ۴۰ نفر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در این استان ۹ مورد فوتی ثبت شده است، افزود: با احتساب تعداد بیماران بستری جدید در این استان، در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان به ۱۵۶ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص آخرین وضعیت و آمار بیماران بستری در شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: تاکنون آخرین آمار بیماران بستری در سه شهرستان استان سیستان و بلوچستان، زاهدان ۹۹ نفر، زابل ۱۴ نفر و ایرانشهر ۴۳ نفر بوده است.

هاشمی شهری با اشاره به تعداد بیماران بستری جدید در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های استان، گفت: تاکنون آخرین آمار بیماران بستری جدید در شهرستان زاهدان ۱۶ نفر و شهرستان زابل ۱ نفر و شهرستان ایرانشهر ۳ نفر بوده است.

وی تاکید کرد: خطر ابتلاء به بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان از هر زمان دیگری جدی‌تر است و با توجه به حضور مبتلایان بی علامت در جامعه توصیه می‌شود برای حفظ سلامت خود و اطرافیانمان، فاصله اجتماعی را رعایت و حتماً از ماسک استفاده کنیم، همچنین نیاز است دید و بازدیدها تعطیل شود و در مکان‌های شلوغ و سربسته تجمع صورت نگیرد.

کد خبر 500749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.