چرا پخش فوتبال تیم ملی در سینماهای اصفهان لغو شد؟

در حالی که بلیط نمایش بازی ایران و عراق روی سایت سینماهای سیتی سنتر، ساحل، پردیس چهارباغ و سپاهان اصفهان قرار گرفته بود و بسیاری از علاقه مندان اقدام به خریداری بلیط کردند، ناگهان سانس‌های پخش فوتبال در سینماهای این کلانشهر از روی سایت برداشته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی‌که نزدیک به یک‌سال و نیم است که صنعت سینما به‌دلیل شیوع کرونا در رکود به سر می‌برد، خبر پخش مسابقات فوتبال در سالن‌های نمایش، نور امید را در دل سینماداران روشن کرده است.

پخش مسابقه‌های تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی از هفته‌های گذشته در حال پیگیری بود، اما در بازی اول تنها "پردیس سینمایی ملت" به علت چند منظوره بودن یکی از سالن‌ها توانست، میزبان علاقه‌مندان به تماشای فوتبال باشد، این در حالی است که سینماداران در اوضاع رکود سینما و استقبال نکردن مخاطب از فیلم‌های در حال اکران، مدت‌ها به دنبال پخش این مسابقات در سینماها بودند.

پس از پخش یکی از بازی‌های تیم فوتبال کشور در سینماها که با استقبال خوب هواداران فوتبال مواجه شد و درآمد خوبی را هم برای سینماداران به همراه داشت، نمایش سایر بازی‌های تیم ملی بر پرده نقره‌ای نیز مطرح شد. در همین راستا برخی از سینماهای سراسر کشور از جمله در کلانشهرهای تهران، مشهد، تبریز و اهواز با کسب مجوز، امشب بازی ایران و عراق را نمایش می‌دهند.

بلیط نمایش این بازی در سایت سینماهای سیتی سنتر، ساحل، پردیس چهارباغ و سپاهان اصفهان نیز قرار گرفته بود و بسیاری از علاقه مندان اقدام به خریداری بلیط کردند، اما ناگهان سانس‌های پخش فوتبال در سینماهای این کلانشهر از روی سایت برداشته شد.

محمد پناهی‌نژاد، مدیر سینما سیتی سنتر اصفهان، در این باره به خبرنگار ایمنا، گفت: دلیل اصلی این امر را نمی‌دانیم. به دلایلی که هیچ وقت به ما اعلام نمی‌شود، مجوز این کار در اصفهان صادر نشده است.

ایمنا این مساله را از مدیر عامل مؤسسه بهمن سبز و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان پیگیری کرد، اما پاسخی دریافت نکرد.

کد خبر 500716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.