۱۲ جایگاه برای تبلیغات انتخاباتی تالش در نظر گرفته شده است

شهردار تالش از آماده‌سازی ۱۲ جایگاه تبلیغات انتخاباتی در نقاط مختلف این شهر خبر داد.

شهرام غنی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مساحت فضای تبلیغات ۱۲ جایگاه انتخاباتی شهر تالش در مجموع ۶۰ مترمربع از جنس گونی‌های رنگی به صورت پشت رو بوده در مکان‌های پرتردد و معابر اصلی شهر نصب شده است و در اختیار نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری سیزدهم و ششمین دوره شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

وی افزود: تعدادی بنر بزرگ تبلیغاتی برای ترغیب شهروندان در جهت حضور پرشور در انتخابات در دست طراحی و چاپ است که به زودی توسط شهرداری در میادین امام حسین (ع)، امام خمینی (ره) و ورودی و خروجی شهر تالش نصب خواهد شد.

شهردار تالش گفت: از طرفداران نامزدهای انتخاباتی انتظار داریم به منظور حفظ پاکیزگی و زیبایی مبلمان شهری از نصب تراکت روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، برق، پست و مخابرات و دیوارهای شهر خودداری کنند.

غنی زاده یادآور شد: در ایام انتخابات ۱۰ نیروی خدمات شهری شهرداری وظیفه پاکسازی و امحای پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی را بر عهده دارند.

به گزارش ایمنا، شهر هشتپر یا تالش مرکز شهرستان تالش با حدود ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد و در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در ۲۸ خردادماه ۵۶ نامزد برای به دست آوردن هفت کرسی اصلی با هم به رقابت می‌پردازد.

کد خبر 500706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.