تقویت روحیه موراتا در دستور کار کادر و بازیکنان

موقعیت سوزی‌های متداول موراتا در دیدار برابر سوئد، یکی از اصلی ترین عوامل تقسیم امتیازات در سویل اسپانیا بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، شب گذشته دو تیم ملی اسپانیا و سوئد در چارچوب رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به مصاف یکدیگر رفتند که تلاش ۹۰ دقیقه‌ای دو تیم پس از چندین و چند موقعیت سوزی ماتادورها با تساوی دو تیم همراه شد.

آلوارو موراتا، مهره اصلی لوئیز انریکه و تیم ملی اسپانیا در نوک پیکان حمله در این دیدار موقعیت‌های خوبی را از دست داد و عملکرد درخشانی نداشت تا باعث شنیده شدن برخی انتقادات شود. بسیاری از هواداران تیم ملی اسپانیا نسبت به نحوه بازی موراتا معترض بودند و اعتقاد داشتند که نباید به او فرصت بیشتری داد.

لوئیز انریکه و بازیکنان تیم ملی اسپانیا پس از مشاهده انتقادات وارده به موراتا تلاش کردند تا حمایت خود را از این بازیکن اعلام کنند. سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره موراتا گفت: من مطمئنم که موراتا در این بازی بدشانس بود و به همین خاطر نتوانست توانمندی همیشگی خودش را به نمایش بگذارد.

لاپورته، مدافع تیم ملی اسپانیا نیز در مصاحبه‌ای به حمایت از مهاجم یوونتوس پرداخته: دفعه بعدی موراتا گلزنی خواهد کرد و جواب منتقدانش را خواهد داد. اینکه همه به خاطر این بازی او را مورد انتقاد قرار می‌دهند درست نیست و او در بازی بعدی جبران می‌کند.

دنی المو، دیگر بازیکن تیم ملی اسپانیا که در بوندسلیگای آلمان بازی می‌کند نیز در این رابطه صحبتی انجام داد: نمی دانم چرا هواداران به موراتا انتقاد می‌کنند و او را در استادیوم سرزنش می‌کنند. تمامی هواداران باید حامی ما باشند تا بتوانیم رو به جلو حرکت کنیم.

کد خبر 500700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.