نسل جدید اپل واچ چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که نسخه‌های جدید اپل واچ به حسگرهای تشخیص قند خون و دمای بدن مجهز خواهند بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارشات ارائه شده نشان می‌دهد که اپل واچ ۲۰۲۱ به صفحه نمایش با کیفیت‌تر با لبه‌های باریک‌تر مجهز خواهد بود. مجهز شدن به تکنیک لمینیشن باعث شده است که صفحه نمایش این اپل واچ به پوشش مقابل آن نزدیک‌تر شود. امروزه، گجت‌های هوشمند به عنوان ابزارهای سلامتی و تناسب اندام در نظر گرفته می‌شوند و اطلاعاتی در مورد جنبه‌های مختلف مکانیزم بدن و واکنش‌های آن در طول شبانه روز ارائه می‌دهند.

سال گذشته چندین مطالعه در ایالات متحده آمریکا و دیگر کشورهای جهان انجام شده است که نشان می‌دهد ساعت‌های اپل می‌توانند بیماران بالقوه کووید -۱۹ را چند روز پیش از بروز علائم مربوطه شناسایی کنند. گجت ذکر شده قادر است اطلاعات مختلف در مورد عملکردهای بدن را در زمان واقعی جمع آوری و تجزیه و تحلیل کند. حسگر گلوکز خون می‌تواند سطح قند خون بیماران دیابتی را به صورت موثرتری کنترل کند حسگر دمای بدن نیز می‌تواند توجه افراد زیادی را به خود جلب کند البته بعید است که فناوری‌های ذکر شده تا چند سال دیگر برای عرضه آماده شوند.

افزودن حرارت سنج به اپل واچ محصولات اپل را هم ردیف تلفن‌ها و مچ بندهای هوشمند قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد از سال ۲۰۲۲ میلادی، ساعت‌های هوشمند ورزش محور را در اختیار علاقه‌مندان به ورزش قرار دهد. همانطور که انتظار می‌رفت شرکت اپل شایعات پیرامون اپل واچ‌های جدید را رد یا تأیید نکرده است، بنابراین با گذر زمان اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات ارائه خواهد شد.

کد خبر 500659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.