اسپانیا صفر- سوئد صفر/ اولین بدون گل جام

دیدار تیم‌های اسپانیا و سوئد با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته اول گروه E یورو ۲۰۲۰، شب گذشته از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تیم‌های اسپانیا و سوئد در ورزشگاه لاکارتوخا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

گروه E- هفته اول

دیدار تیم‌های اسپانیا و سوئد

ورزشگاه: لاکارتوخا (سویل، اسپانیا)

اسپانیا: اونای سیمون، آلابا، لاپورته، پائو تورس، یورنته، پدری، رودری (۶۶- تیاگو آلکانتراکوکه (۸۷- فابین روئیزدنی اولمو (۷۴- جرارد مورنوفران تورس (۷۴- میکل اورایزابال) و موراتا (۶۶- سارابیا)

سرمربی: لوئیس انریکه

سوئد: اولسن، لاستیگ (۷۵- کرافتلیندلوف، دنیلسون، آگوستینسون، لارسن، اولسن (۸۴- ینس لیس کایوستهفورسبرگ (۸۴- پیر بنگتسون)، مارکوس برگ (۶۹- کوایسون) و ای ساک (۶۹- کلاسن)

سرمربی: یان آندرسون

داور: اسلاوکو وینچیچ (اسلوونی)

شرح بازی:

دومین دیدار گروه E یورو ۲۰۲۰ در حالی بین اسپانیا و سوئد در شهر سویل برگزار می‌شد که اسپانیای میزبان از همان ابتدا مطابق انتظار با ارائه سبک بازی خاص خودش بر توپ و میدان مسلط شد و در سوی دیگر سوئد آگاهانه با ارائه یک بازی دفاعی سعی کرد فضاها را برای موقعیت سازی اسپانیا ببندد.

اسپانیا در هر دو نیمه به نسبت مالکیت توپی که داشت موقعیت‌های کمی به وجود آورد اما همان‌ها هم نسبتاً موقعیت‌های خوبی بودند که با بی دقتی مهاجمان اسپانیا و البته درخشش روبین اولسن، دروازه بان سوئد از دست رفتند. در سوی دیگر، سوئد نیز روی ضد حملات در هر نیمه صاحب یک موقعیت فوق العاده شد اما اینجا هم بی دقتی مهاجمان باعث شد گلی به ثمر نرسد.

بدین ترتیب اسپانیا در شبی که هم بر بازی مسلط بود و هم موقعیت‌های بسیار خوبی برای گلزنی داشت موفق به کسب ۳ امتیاز نشد. این اولین تساوی بدون گل رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ بود.

کد خبر 500602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.