یکی از  بهترین تیم‌های بعد از انقلاب را داریم/ ملی‌پوشان آماده و بهتر از رقیب هستند

ملی‌پوشان کشورمان امروز در چهارمین دیدار مقدماتی جام جهانی به مصاف عراق می‌روند که بسیار حساس و مهم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی کشورمان در چهارمین گام خود از دور برگشت انتخابی جام جهانی امشب و از ساعت ۲۱ به مصاف عراق خواهد رفت که این بازی می‌تواند تکلیف صعود و یا حذف زودهنگام تیم کشورمان را از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص کند در همین خصوص و برای بحث پیرامون وضعیت تیم ملی کشورمان در مسابقات مقدماتی جام جهانی با مجید نامجو مطلق پیشکسوت و بازیکن اسبق تیم ملی گفت و گویی انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

ابتدا در خصوص وضعیت تیم‌هایی که هم گروه آنها هستیم صحبت کنید، آنها را در این مسابقات چطور ارزیابی می‌کنید؟

این تیم‌ها در حد و اندازه‌های ایران نیستند حتی در بازی با بحرین هم دیدیم که آنها چیزی برای نمایش نداشتند. متأسفانه کار به جایی رسید که در این دور اضطراب‌هایی به تیم اسکوچیچ وارد شد و در اصل باید در دور بعد مسابقات و در مصاف با تیم‌هایی مثل کره جنوبی، استرالیا و ژاپن کمی اضطراب داشته باشیم البته چند سال گذشته هم همین تیم‌ها در برابر تیم ما حرفی برای گفتن نداشتند.

امروز مصاف حساسی با عراق داریم، این دیدار را چطور ارزیابی می‌کنید؟

عراق تیم جنگنده‌ای است و نمی‌خواهم آن را ضعیف توصیف کنم اما بچه‌های ما آماده و بهتر از رقیب هستند. این تیم نزدیک ترین حریف ما در غرب آسیا است، شباهت‌هایی بین تیم ما و حریف وجود دارد و حتی شکل فوتبال ما تقریباً مشابه آنهاست اما اگر بخواهیم متر و معیاری روی دو تیم داشته باشیم در حال حاضر مهره‌های عراق قابل مقایسه با تیم ما نیستند چرا که ملی پوشان کشورمان در تیم‌های معتبر اروپایی شاغل اند و تجربه خوبی دارند. البته در آخر باید به این اشاره کنم که نباید آنها را دست کم گرفت بلکه باید هوشمندانه به مصاف عراق رفت و پیروز بازی شد.

از طرف دیگر با توجه به نتایج دیگر گروه‌ها می‌توانیم با یک تساوی هم به مرحله بعد صعود کنیم..

اعتقاد دارم اصلاً نباید کارمان به اینجا کشیده می‌شد، قبل تر هم گفته‌ام مطمئن هستم این چهار بازی را می بریم. با این تیم و مهره‌هایی که داریم جای هیچ نگرانی وجود ندارد. هر کدام از این مهره‌ها و بازیکنان برای خودشان وزنه ای هستند و می‌توانند در نتیجه بازی مؤثر باشند. با این شرایط اگر نگران دور بعدی باشیم واقعاً جای تعجب دارد چه برسد به اینکه در این دور استرس دیدار با عراق را تحمل کنیم. متأسفانه اتفاقاتی صورت گرفت که کار به اینجا کشیده شود. آمدن ویلموتس و لطمه‌هایی که به تیم کشورمان وارد کرد باعث شد استرس‌هایی به تیم ملی متحمل شود.

ترکیبی که اسکوچیچ و کادر فنی کشورمان در سه دیدار گذشته به میدان فرستاده چطور می‌بینید؟

در خط دفاع نگرانی‌هایی قبل از شروع تورنمنت وجود داشت که حالا می‌بینیم همه ضعف‌هایش برطرف شده و خوشبختانه هماهنگی خوبی در آن وجود دارد. در خط میانی هم با حضور امیری، قدوس، حاج صفی و دیگر بازیکنان شاهد بازی سازی خوبی هستیم و در آخر در خط حمله هم مهاجم‌های آماده داریم که فرصت طلب و گلزن هستند.

در دیدار با عراق به احتمال فراوان وحید امیری به علت مصدومیت حضور ندارد. فکر نمی‌کنید خط میانی ما دچار ضعف‌هایی شود؟

خوشبختانه آنقدر بازیکن داریم که جای نگرانی نیست. امیری یکی از بازیکنان خوب تیم ماست اما نبود وی مشکلی را متوجه تیم اسکوچیچ نخواهد کرد. اعتقاد دارم این تیم ملی از نظر مهره، یکی از بهترین تیم‌های بعد از انقلاب است و از خط دروازه گرفته تا مهاجمان، دو تیم خوب در زمین و نیمکت تیم ملی را همراهی می‌کنند.

و اما حرف آخر…

امیدوارم امشب بازی خوبی را از تیم ملی شاهد باشیم. بازیکنان با تمام توانشان به میدان بروند و خودشان باشند تا شاهد پیروزی آسان برابر رقیب بشویم. انشاالله در دور بعد از همان ابتدا امتیازات را جمع کنیم تا این وضعیت را شاهد نباشیم.

کد خبر 500591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.