ایران ۷۰ عربستان ۶۴ / پیروزی بسکتبالیست‌های ایران مقابل تیم عربستان در انتخابی جام آسیا

تیم ملی ایران بعد از برد جذاب مقابل قطر امروز با نتیجه ۷۰ بر ۶۸ به پیروزی رسید و جز ۱۲ تیم رقابت‌های جام آسیا قرار گرفت. تیم ملی بسکتبال ایران با ۵ پیروزی و یک شکست برای شرکت در مسابقات جام آسیا راهی کشور اندونزی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یک‌شنبه ۲۴ خرداد ماه، در مسابقات انتخابی بسکتبال جام آسیا، تیم ملی بسکتبال مقابل تیم عربستان از ساعت ۱۴:۳۰ به میدان رفت که این دیدار به صورت زنده و مستقیم از شبکه ورزش پخش شد.

تیم ملی ایران بعد از برد جذاب مقابل قطر امروز با نتیجه ۷۰ بر ۶۸ به پیروزی رسید و جز ۱۲ تیم رقابت‌های جام آسیا قرار گرفت.

کوارتر اول:

تیم عربستان بازی پر خطایی را شروع و در ادامه تیم ایران نیز خطاهایی را انجام داد. هر دو تیم در روند امتیازگیری تقریباً عمل کرد یکسانی داشتند اما در ثانیه‌های پایانی پرتاب سه امتیازی مایک رستم پور باعث شد تا تیم ایران در کوارتر اول ۲۰ بر ۱۶ به برتری برسد و با چهار اخلاف امتیاز راهی کوارتر دوم شود.

کوارتر دوم:

تیم ایران کوارتر دوم را باید پرتاب دو امتیازی شروع کرد و بلافاصله مایک رستم پور یک پرتاب سه امتیازی دیگر ثبت کرد. در این کوارتر همچون کوارتر قبل دوتیم در امتیازگیری یکسان بودند و تیم عربستان با نتیجه ۱۷ بر ۱۴ در این کوارتر به برتری رسید اما این تیم ایران بود که تنها با یک اختلاف امتیاز و ۳۴ بر ۳۳ تیم پیروز نیمه نخست این دیدار بود.

ایران ۷۰ عربستان ۶۴ / پیروزی بسکتبالیست‌های ایران مقابل تیم عربستان در انتخابی جام آسیا

کوارتر سوم:

در این کوارتر تیم ایران همچنان نفر به نفر دفاع می‌کرد و در تلاش بود تا بتواند از پرتاب‌های سه امتیازی استفاده کند. در کوارتر سوم ایران و عربستان هردو ۱۵ امتیاز کسب کردند و در مجموع ایران با یک اختلاف و نتیجه ۴۹ بر ۴۸ به برتری رسید تا ادامه بازی را در کوارتر آخر شاهد باشیم.

کوارتر چهارم:

در کوارتر چهارم تیم ملی ایران تمام تلاش خود را کرد تا اختلاف امتیاز را با تیم عربستان زیاد کند. در این کوارتر شاهد درگیری‌های زیادی بین دو تیم بودیم اما تیم ایران توانست ۲۱ بر ۱۶ در این کوارتر به برتری برسد و در مجموع با نتیجه ۷۰ بر ۶۴ به پیروزی برسد.

تیم ملی بسکتبال ایران با ۵ پیروزی و یک شکست برای شرکت در مسابقات جام آسیا راهی کشور اندونزی می‌شود.

کد خبر 500543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.