عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ خردادماه

در این بسته خبری از نصب تجهیزات سرقت شده پل‌های هوایی قزوین تا انتقاد شهردار شیرین سو از برخی نامزدهای انتخاباتی و احیاء محله ادیان در قلب شهر رفسنجان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

نصب تجهیزات سرقت شده پل‌های هوایی قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: تجهیزات سرقت شده پل‌های هوایی سطح شهر از جمله سیستم روشنایی، سقف و نرده‌ها مجدداً نصب شد.

مهمترین پروژه‌های شهری شاهرود

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود گفت: از جمله مهم‌ترین عملیات‌های در حال اقدام مدیریت شهری شاهرود، عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بازپیرایی پیگیری زمین از مسکن و شهر سازی در راستای احداث جاده سلامتی، کاشت فضای سبز پروژه باغ راه، احداث المان میدان الغدیر و اجرای پل شاهوار و طبیعت است.

احیا محله ادیان در قلب شهر رفسنجان

محمد مختاری، شهردار رفسنجان از طراحی و بازآفرینی محله همزیستی ادیان با هدف جذب گردشگر و باز زنده‌سازی تاریخچه اقلیت‌های مذهبی در رفسنجان خبر داد.

احداث پل دوم لوندویل نیازمند صدور مجوز فرمانداری است

نعمت یاور پور، شهردار لوندویل گفت: شهرداری آمادگی دارد که احداث پل دوم در این شهر را به سرعت آغاز کند، اما احداث آن نیازمند صدور مجوز از سوی فرمانداری شهرستان است.

انتقاد شهردار شیرین سو از برخی نامزدهای انتخاباتی

سید مصطفی موسوی، شهردار شیرین سو با انتقاد از ستادهای برخی از نامزدهای انتخاباتی گفت: کاندیداها نخستین گام برای اینکه نشان دهند حسن نیت در خدمت به شهر و مردم دارند، حفظ سیما و منظر شهری است بنابراین نباید شهر را با پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها جلد کنند.

احداث سرعت گیرهای لاستیکی و آسفالتی در سطح شهر بجنورد

مجتبی پارساپور، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بجنورد با بیان اینکه به منظور ارتقای ایمنی در ترددهای شهری سرعتگیر در شهر احداث می‌شود، گفت: استاندارد نصب سرعت گیرهای لاستیکی در معابر فرعی با سرعت مجاز ۳۰ کیلومتر برساعت است و احداث سرعتگیر آسفالتی در معابر عریض‌تر بین ۱۴ و ۱۶ متری به بالا که سرعت مجاز بین ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر است، انجام می‌شود.

لانه سازی برای پرندگان سبزوار

کاظم خلیلی دارینی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سبزوار با بیان اینکه این سازمان با همکاری اداره محیط زیست اقدام به ساخت لانه پرنده برای پرندگانی همچون کبوتر، قمری، سار و گنجشک کرده است، گفت: این لانه‌ها با شناسایی محیط‌های مناسب و امن روی درختان بوستان‌ها تا قبل از فصل سرما نصب خواهند شد تا ضمن ترغیب آنها به ماندن در این فضاها نشاط و زیبایی بصری را به شهروندان بازگردانند.

اجرایی شدن عملیات ارتقا کیفی معابر قدس

شهرداری قدس در راستای تداوم اجرای طرح جامع ساماندهی و ارتقای سطح کیفی معابر شهر، اقدام به اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت ۱۴ خیابان دیگر به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع با مصرف ۹۸ تن آسفالت کرد.

عملیات زیرسازی و همسطح سازی خیابان واوان اسلامشهر

با هدف تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی در دست اجرا و صرفه جویی در هزینه‌های شهرداری اسلامشهر، سازمان مدیریت پسماند نسبت به اجرای عملیات زیرسازی و همسطح سازی خیابان مدیریت شهرک واوان در متراژ ۶۰۰ مترمربع، توسط ماشین آلات سازمان و با همکاری واحد عمران منطقه سه اقدام کرد.

نصب ۲۶ سازه تبلیغات انتخاباتی در مشگین شهر

رحمت انوری آذر، شهردار مشگین شهر از نصب ۲۶ سازه موقت تبلیغات انتخاباتی در ۱۳ نقطه این شهر خبر داد.

کد خبر 500539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.