۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
نهضت آسفالت در یاسوج ادامه دارد

شهردار یاسوج از آسفالت محله دیگری در شرف آباد خبر داد و گفت: محله شرف آباد از محلات بزرگ شهر یاسوج است که در گذشته به دلیل اینکه به شهر یاسوج الحاق نشده بود، بدون ضوابط و نظارت لازم شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نستهن مقدم در اینستاگرام خود نوشت:

«یک محله دیگر شرف آباد هم زیر آسفالت رفت.

به میزان یک دوره ۱۰ ساله آسفالت انجام شده است.

شهردار یاسوج و اعضای شورای شهر از عملیات آسفالت محله امیری‌ها بازدید کردند.

محله شرف آباد از محلات بزرگ شهر یاسوج است که در گذشته به دلیل اینکه به شهر یاسوج الحاق نشده بود، بدون ضوابط و نظارت لازم شکل گرفته است.

طی این دوره کاری توجه ویژه ای به این محله و سایر محلات کمتر توسعه یافته داشته‌ایم و پروژه‌های عمرانی خوبی نیز در این محله تعریف شده است.

عملیات اجرایی ۸ هزار مترمربع آسفالت محله امیری شرف آباد هم اکنون در حال اجراست.

در همین دوره کاری محله بختیاری‌ها که در ایام بارش عملاً امکان تردد نداشت، متحول شد و کانال دفع آب‌های سطحی، آسفالت و نامگذاری معابر در این محله صورت گرفت.

قریب به ۶۰ هزار متر مربع آسفالت در مناطق مختلف شرف آباد اجرا شده است، خیابان‌های مهر شرف آباد، محله جانبازان و محله حاجتی ها از دیگر مناطق توسعه نیافته شهر یاسوج بود که در این دوره کاری خدمات رسانی‌های مطلوبی در آنها صورت گرفت.

در این دوره کاری علیرغم افزایش چند برابری هزینه‌ها و کاهش درآمدها به لحاظ آماری به اندازه یک دوره ده ساله در شهر یاسوج آسفالت انجام گرفته است.

مهمترین پروژه‌ای که می‌تواند چهره شهر یاسوج را تغییر دهد و محله شرف آباد را نیز متحول کند، پروژه ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی است؛ هم اکنون بیش از ۹۵ درصد طول کل این مسیر پنج کیلومتری آزادسازی شده است و بیش از ۱۲۰۰ متر آن نیز جدول گذاری شده است و بخش زیادی از این معبر نیز در حال زیرسازی و آماده سازی برای آسفالت است.»

کد خبر 500517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.