ادعای عجیب پزشک دانمارکی درباره اریکسن

ثانیه‌های عجیبی که اریکسن در اولین دیدار تیم ملی دانمارک در یورو پشت سر گذاشت، شرایط دلهره آوری را برای همه ایجاد کرد و بسیاری متقاعد شده بودند که اریکسن از دنیا رفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، بی شک یکی از مهمترین صحنه‌های رقابت‌های این دوره یورو زمانی رقم خورد که کریستین اریکسن، هافبک تیم ملی دانمارک به دلیل ایست قبلی در میانه مسابقه به زمین خورد تا همه هواداران فوتبال برای چندین دقیقه در بهت فرو بروند.

اگرچه اریکسن به زندگی بازگشت و بازی دانمارکی‌ها نیز پس از چند ساعت ادامه یافت، با این حال پزشک تیم ملی دانمارک ادعای تازه ای درباره شرایط اریکسن کرده و از لحظاتی گفته است که او در ورزشگاه بی اختیار بر روی زمین افتاد.

مورتن بوسن گفته است: در لحظه‌ای که اریکسن نقش بر زمین شد و کنترلش را از دست داد، لزوماً از دنیا رفته بود. او از دنیا رفته بود و افتادن او اتفاق ناگواری بود. ما در ادامه احیای قلبی انجام دادیم و این زمانی اتفاق می‌افتد که قلب کاملاً ایستاده باشد یعنی اریکسن کاملاً حیات خود را از دست داد.

پزشک دانمارکی‌ها اشاره کرد که در آن لحظات هیچ کس از شرایط به طور کامل آگاه نبوده است: نمی‌دانم چقدر نزدیک به از دست دادن اریکسن بودیم. ما پس از یک "دفیبریلاسیون" توانستیم قلب او را به کار بیندازیم. دفیبریلاسیون عملی است که با وارد کردن شوک الکتریکی به قبل برای بازگشت ریتم طبیعی‌اش انجام می‌شود. خیلی سریع او توانست به شرایط مناسب برسد و تنها با یک بار تلاش اریکسن به زندگی بازگشت.

وی ادامه داد: من متخصص قلب نیستم. نمی‌توانم توضیحات بیشتر و تخصصی‌تری درباره اتفاقی که رخ داد بدهم و توضیحات زیادی ارائه کنم. با این وجود می‌توانم بگویم که اریکسن برای لحظاتی از دنیا رفت و خوشبختانه تیم پزشکی موفق شد او را به زندگی برگرداند.

کد خبر 500507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.