گوشی Vivo V21e 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی Vivo V21e 5G به زودی در بازار هند معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ویوو سه گوشی هوشمند خود به نام Vivo V21 ،Vivo V21 5G و Vivo V21e را در ماه آوریل در مالزی معرفی کرد به نظر می‌رسد که گوشی Vivo V21e به زودی در هند نیز معرفی خواهد شد البته نسخه معرفی شده در کشور مالزی از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند اما نسخه‌ای که قرار است در کشور هند عرضه شود دارای شبکه 5G است.

گوشی Vivo V21e 5G دارای صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ است، دوربین سلفی به کار رفته روی صفحه نمایش آن نیز دارای حسگر ۳۲ مگاپیگسلی است. به نظر می‌رسد که این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی است.

محصول جدید شرکت وویو به پردازنده دایمنسیتی 700 5G مجهز است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه خواهد بود البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند.

نسخه 4G گوشی Vivo V21e دارای صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD است. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 720G مجهز است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه است. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد.

دوربین سلفی به کار رفته در گوشی Vivo V21e 4G دارای حسگر ۴۴ مگاپیکسلی است، یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیگسلی و دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی می‌شود. قیمت نسخه 4G گوشی Vivo V21e 410 دلار ارزیابی شده است، اما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت نسخه 5G آن ارائه نشده است.

کد خبر 500420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.