برگزاری برنامه‌های ویژه شهرداری سمنان همزمان با دهه کرامت

سرپرست فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک کرامت از برگزاری جشن های این دهه در شهر خبر داد.

افشین احسانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژه برنامه‌های دهه کرامت به مناسبت ولادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، امسال متفاوت‌ از سال‌های گذشته در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که روز گذشته دو جشن در شهرک‌های مسکن مهر شهر سمنان برگزار شده است، گفت: روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه به ترتیب در محلات امامزاده علویان و میدان شهید مطهری سمنان در ساعت ۱۸ و ۲۱، ویژه برنامه‌های دهه کرامت اجرا می‌شود.

سرپرست فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم و جشن‌ها در اعیاد مختلف، تصریح کرد: این آئین با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ایجاد برکت معنوی و ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در بین اقشار مختلف مردم به خصوص نسل جوان برگزار می‌شود.

وی با بیان این که این جشن با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری اجرا می‌شود، اظهار کرد: حضور هنرمندان برجسته استانی و اجرای کاروان شادی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این آئین است.

کد خبر 500381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.