حادثه‌های تلخ یورو ۲۰۲۰‌ ادامه دارد

یورو ۲۰۲۰ امسال، از لحظه شروع، با حوادث و اتفاقات تلخ و ناگواری همراه بوده است از سکته قلبی اریکسن گرفته، تا شکستگی کاسه چشم بازیکن بلژیک تا سقوط هوادر از طبقه های ورزشگاه ومبلی، همگی در این چند روز اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز_ یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰_ در یکی از مسابقات یورو ۲۰۲۰، دو تیم انگلیس و کرواسی از گروه سه، در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به سود سه‌شیرها به پایان رسید.

لحظاتی پس از آغاز مسابقه تیم‌های انگلیس و کرواسی، یکی از تماشاگران از سکوهای ومبلی به پایین سقوط کرد. طبق گفته سخنگوی ورزشگاه، این هوادار در محل مورد مداوا قرار گرفته و پس از وخامت شرایط به بیمارستان منتقل شده است.

امروز ۱۸۴۹۸ تماشاگر این بازی را از نزدیک در ومبلی لندن تماشا کردند تا تیم ملی انگلیس برای اولین بار از نوامبر ۲۰۱۹، در مقابل تماشاگرانش به میدان رود. یوفا امیدوار است این ورزشگاه برای بازی فینال، میزبان تماشاگران بیشتری باشد.

حادثه سقوط تماشاگر ومبلی در حالی رخ داده که روز گذشته و با حمله قلبی کریستین اریکسن ستاره تیم ملی فوتبال دانمارک، اولین شوک به یورو وارد شد و سپس تیموتی کاستانیه به علت شکستگی کاسه چشم، فرصت حضور در ادامه رقابت‌ها را از دست داد.

حال اریکسن با انتقال به موقع به بیمارستان رو به بهبودی است، کاستانیه هم مشکل حادی ندارد، اما این هوادار حالش وخیم گزارش شده است.

یک هوادار تیم ملی انگلیس پس از سقوط از جایگاه در ورزشگاه ومبلی در جریان بازی انگلیس و کرواسی، به شدت آسیب دیده است. شاهدان وحشت زده در استادیوم، این هوادار را هنگام زمین خوردن و سقوط به سمت صندلی‌ها و بخش بتنی ومبلی دیده اند.

در همین خصوص سخنگوی ورزشگاه ومبلی گفت: باید اعلام کنیم که یک تماشاگر درست لحظاتی بعد از شروع مسابقه در بازی انگلیس و کرواسی در ورزشگاه ومبلی از سکوها سقوط کرده است. این فرد در محل تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت و سپس با شرایطی وخیم به بیمارستان منتقل شد ما برای اطمینان از بررسی کامل موضوع و ادامه نظارت بر اوضاع به همکاری با یوفا ادامه خواهیم داد.

کد خبر 500361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.