اتریش ۳- مقدونیه شمالی یک/ ۳ امتیاز شیرین برای اتریش

دیدار تیم‌های شرق اروپایی با پیروزی اتریش به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته اول گروه C یورو ۲۰۲۰، امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم‌های اتریش و مقدونیهشمالی در ورزشگاه ملی بخارست به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر یک اتریش به پایان رسید.

گروه C- هفته اول

دیدار تیم‌های اتریش و مقدونیه شمالی

ورزشگاه: بخارست رومانی

گل‌ها: استفان لاینر (دقیقه ۱۸)، گرگوریتش (دقیقه ۷۸) و آرناتویچ (دقیقه ۸۹) برای اتریش- گوران پاندف (دقیقه ۲۸) برای مقدونیهشمالی

اتریش: دانیل باخمن، دراگوویچ (۴۶- لاینهارتهینترگر، لایمر (۹۳- بامگارتلینگراولمر، اشلاگر (۹۴- ایسانکر) ، لایمر، داوید آلابا، مارسل سابیتزر، بامگارتنر (۵۸- گرگوریتش) و کالاتزیچ (۵۹- آرناتویچ)

سرمربی: فرانکو فودا

مقدونیه شمالی: دیمیتروسکی، ماسلیو (۸۶- ریستوفسکیولکووسکی، ریستوفسکی، آلیووسکی، نیکولوف (۶۴- بجتولایباردی (۸۲- تریکوفسکی)، آدمی، اِلماس، پاندف تراکوفسکی (۶۴- کاستادینوف)

سرمربی: ایگور انگلوفسکی

شرح بازی:

دو تیم جنگنده شرق اروپایی در حالی رو در روی هم قرار گرفتند که چندان پیش بینی نمی‌شد بازی جذاب از آب در بیاید، اما این‌طور شدو دو تیمی که انگیزه فراوانی داشتند نمایش مهیجی برای فوتبال دوستان به ارمغان آوردند.

در این دیدار این اتریش بود که کار را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۱۸ روی یک ارسال بلند و ضربه‌ای زیبا از حریف پیش افتاد. این اماپایان کار در نیمه نخست نبود و مقدونیه شمالی که اولین بازی خود در رقابت‌های یورو را تجربه می‌کرد در دقیقه ۲۸ به لطف اشتباهاتبازیکنان اتریش به گل تساوی رسید.

در نیمه دوم اتریش برای زدن گل دوم و پیش افتادن مجدد پا به زمین گذاشت و حملات آنها بالاخره در دقیقه ۷۸ باز هم روی یک سانتر بهثمر نشست تا ۳ امتیاز شیرین برای اتریش کسب شود. در ادامه مقدونیه که برای جبران گل خورده پیش کشیده بود اسیر ضد حملهاتریش شد و گل سوم را هم دریافت کرد تا نتیجه ۳ بر یک، نتیجه پایانی بازی باشد.

دیگر دیدار این گروه ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه بین هلند و اوکراین برگزار می‌شود.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۱۸- اتریش) - ارسال بلند سابیتزر به درون محوطه جریمه مقدونیه با ضربه زیبای پای راست لاینر وارد دروزه شد.

۱-۱ (دقیقه ۲۸- مقدونیه) - روی اشتباه سریالی دافعان و دروازه‌بان اتریش، توپ در محوطه جریمه جلوی پای پاندف افتاد تا مهاجم مسنمقدونیه به راحتی دروازه خالی اتریش را باز کند.

۱-۲ (دقیقه ۷۸- اتریش) - ارسال مواج آلابا از سمت چپ را گرگوریتش قطع کرد و به تور دروازه مقدونیه چسباند.

۱-۳ (دقیقه ۸۹- اتریش) - در یک ضد حمله فرصت تک به تک برای آرناتویچ فراهم شد تا گل سوم هم برای اتریش به ثمر برسد.

کد خبر 500358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.