نجات معجزه آسای کارگر از زیر آوار چاه

رئیس سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری شیراز گفت: کارگر ۲۸ ساله‌ای که به علت ریزش کول‌های سیمانی چاه در عمق ۱۲ متری گرفتار شده بودبا تلاش آتش نشانان به طرز معجزه آسایی نجات یافت.

محمدهادی قانع در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه طی تماس کارگران حاضر در محل حادثه با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲۲ و گروه امداد و نجات چاه را به بلوار آفرینش اعزام کرد، افزود: محل حادثه یک ساختمان در حال احداث بود که کارگران در حال کول گذاری چاه بودند که ناگهان یکی از کول ها در هنگام ورود به فضای داخلی چاه بر سر کارگر مقنی که در ارتفاع سه متری در حال نصب کول های سیمانی بود، سقوط کرد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از ایمن سازی محل کارگاه نجات را بر روی دهانه چاه برپا کردند سپس یکی از نجات گران با بکارگیری تجهیزات ویژه با رعایت نکات ایمنی وارد چاه شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری شیراز، اظهار کرد: این نجات‌گر پس از رسیدن به مصدوم در عمق ۱۲ متری با استفاده از تجهیزات مربوطه و همکاری سایر آتش نشانان، فرد مصدوم را به بالای چاه و سطح زمین منتقل کرد.

وی با بیان اینکه عوامل اورژانس بلافاصله معاینات اولیه بر روی این کارگر ۲۸ ساله که تبعه افغانستان بود انجام شد، خاطرنشان کرد: این جوان که از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی شده بود به مرکز درمانی انتقال یافت.

کد خبر 500340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.