عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ خردادماه

در این بسته خبری از احداث دیوار ساحلی و پیاده روسازی رودخانه کارون تا افتتاح مدرسه فوتبال نونهالان شهرداری نسیم شهر و روان سازی ترافیک ساری با اجرای چهار پروژه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

روان سازی ترافیک ساری با اجرای ۴ پروژه اصلاح هندسی

مرتضی بربسته، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری از اجرای چهار پروژه اصلاح هندسی با هدف روان سازی ترافیک، تسهیل در تردد خودروها در سطح شهر ساری در یک ماه گذشته خبر داد.

شهرداری بجنورد اخطار گرفت

محمد خالقی، مدیر حفاظت محیط زیست بجنورد گفت: این اداره برای سوزاندن لاستیک خودروها و آلودگی ناشی از آن به شهرداری مرکز استان اخطار داده است تا هر چه سریع‌تر به این معضل زیست محیطی پایان داده شود.

احداث دیوار ساحلی و پیاده روسازی رودخانه کارون

عملیات اجرایی پروژه تکمیل احداث دیوار ساحلی و پیاده روسازی ضلع شمالی رودخانه کارون حد فاصل بازار ماهی فروشان تا اداره بندر با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال و پس از یک وقفه‌ی چند ساله توسط شهرداری خرمشهر از سر گرفته شد، پیش‌تر نیز بخشی از این پروژه به صورت نیمه تمام اجرا و اکنون ادامه روند تکمیل آن با اقداماتی نظیر احداث دیوار ساحلی، کفپوش گذاری و احداث پیاده رو، نصب مبلمان شهری و تأمین روشنایی اجرایی خواهد شد.

معرفی کاندیداهای ناقض قوانین به فرمانداری

محمدرضا یاری، شهردار بهار گفت: کاندیداهایی که قوانین تبلیغات انتخاباتی را رعایت نکنند و به سیما و منظر شهر بی‌اعتنا باشند به فرمانداری معرفی می‌شوند.

جمع آوری ۳۶۰۰ تن نخاله از اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند از پاکسازی و جمع آوری حدود ۳۶۰۰ تن پسماندهای عمرانی و ساختمانی از ابتدای خرداد ماه خبر داد.

تعیین ۲۰ نقطه از شهر سنندج برای تبلیغات انتخاباتی

آسوز شعبانی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از تعیین ۲۰ نقطه از سطح شهر جهت تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دوره ششم شوراهای اسلامی شهر در سطح شهر خبر داد.

افتتاح مدرسه فوتبال نونهالان شهرداری نسیم شهر

مدرسه فوتبال نونهالان و نوجوانان باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری نسیم شهر به منظور آموزش فوتبال، استعدادیابی و غنی سازی اوقات فراغت این گروه سنی در زمین چمن مصنوعی وجه آباد آغاز به کار کرد.

احداث بوستان قرآنی در بوشهر

حسین صالحیان، شهردار بندر بوشهر گفت: با توجه به انتخاب بوشهر به عنوان نخستین پایتخت قرآنی ایران این شهرداری آمادگی دارد تا در صورت تأمین زمین مناسب نسبت به احداث بوستان قرآنی اقدام کند.

فضاسازی شهر قزوین در ایام انتخابات

به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین اقدام به فضاسازی شهری کرد.

اجرای طرح «همیار سبز» توسط شهرداری قدس

مرتضی موسویان، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس گفت: هدف از اجرای طرح «همیار سبز» ارتقای سطح آگاهی جامعه از اهمیت فضای سبز، فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری بوستان‌ها و فضای سبز شهر قدس است تا از این طریق بتوانیم کمبودها و مشکلات مربوط به این حوزه را سرعت ببخشیم.

کد خبر 500305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.