افزایش دوربین‌های پایش تصویری در ساری

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری از افزایش دوربین‌های پایش تصویری در این ‏شهر خبر داد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اصغر اباذری امروز (یکشنبه) در بازدید از پروژه پایش تصویری ساری اظهار کرد: رصد و مدیریت ترافیک، هدایت ناوگان حمل و نقل عمومی، مدیریت بحران و امدادرسانی مناسب از مزایای سامانه پایش تصویری است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری از فعال‌سازی چندین دوربین پایش تصویری در این شهر خبر داد و گفت: در روزهای آتی دوربین‌های دیگری به این تعداد افزوده می‌شود.

وی از تکمیل پروژه سامانه پایش تصویری ساری خبر داد و گفت: سیستم پایش تصویری نمونه‌ای از امکانات و تجهیزات لازم برای کنترل ترافیک در معابر و میادین شهری بوده که توسط سازمان فاوا در سطح شهر نصب شده است.

اباذری با بیان این که نصب دوربین یکی از روش‌های مؤثر برای روان‌سازی ترافیک و افزایش ایمنی و کنترل حمل‌ونقل و کاهش تصادف در محیط شهری و مدیریت بحران و امدادرسانی مناسب است، عنوان کرد: تکمیل این پروژه جزء مأموریت‌های مهم این سازمان است که اجرای آن توسط مدیریت شهرداری ساری مورد تأکید قرار گرفت که در روزهای گذشته به پایان رسیده است.

وی با اشاره به ساخت اپلیکیشن موبایلی «ساری من» گفت: با همکاری اداره ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری در آینده‌ای نزدیک سفارش خرید و تحیل در منزل میوه و تره بار شهروندان از طریق این خدمت الکتریکی قابل انجام است.

کد خبر 500273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.