احیای محله‌های قدیمی مهم‌ترین برنامه مدیران شهری است

شهردار ساری گفت: احیای محله های قدیمی مهم ترین ماموریت شهرداری با رویکرد توسعه ‏گردشگری در این برهه از زمان است.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد طالبی امروز (یکشنبه) در جمع مدیران شهرداری ساری با بیان این که رویداد مهم گردشگری ۲۰۲۲ و انتخاب ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو، سال آینده در این شهر برگزار می‌شود، گفت: انتخاب شهردار بافت کهن و تاریخی ساری، از ضروری‌ترین اقدامات مدیریت شهری با نگاه به این رویداد مهم بوده است.

وی افزود: با دستور استاندار مازندران مقرر شد همه پروژه‌های ساری حتی در حوزه‌های عمرانی با پیوست فرهنگی ۲۰۲۲ منطبق شود.

شهردار ساری گفت: تغییر نام پارک صفرآباد به عنوان «پارک اکو» نیز در همین راستا بوده که عملیات اجرایی این پروژه با جدیت و با استفاده از توان داخلی در حال انجام است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به مراحل پایانی آن برسیم.

وی احیای محله‌های قدیمی را یکی از مهمترین مأموریت‌های شهرداری بافت کهن و تاریخی دانست و افزود: احیای محله‌های قدیمی مانند محله ۱۳پیچ، احیای نوستالژی میدان ساعت و احیای پیاده راه خیابان جمهوری اسلامی در مرکز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری ساری در راستای رویداد ۲۰۲۲ است.

طالبی با اشاره به برخی طرح‌های مهم ساری در ۲۰ سال اخیر در حوزه ترافیکی گفت: با تلاش سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل، برخی طرح‌های حوزه ترافیکی ساری در حال انجام است در همین راستا طراحی و اجرای نخستین پارک ترافیکی استان در هفته جاری آغاز خواهد شد که هدف آن آموزش و فرهنگ سازی قوانین و مسائل ترافیکی است.

کد خبر 500270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.