صعود عراق قطعی شد؛ دیدار تشریفاتی مقابل ایران

عراق با نتیجه به دست آمده در بازی لبنان و کره جنوبی، صعودش به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی را قطعی کرد.

به گزارش ایمنا، با شکستی که لبنان مقابل کره جنوبی متحمل شد؛ صعود تیم ملی فوتبال عراق به مرحله بعدی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین قطعی شد و دیدار آنها مقابل ایران در روز سه شنبه تشریفاتی خواهد بود.

عراق اگر در هفته پایانی مقابل ایران شکست بخورد با ۱۱ امتیاز به جدول تیم‌های دوم خواهد رفت. عراق اکنون ۱۷ امتیاز دارد اما اگر به جدول تیم‌های برود، دو برد آنان مقابل کامبوج حذف شده و ۱۱ امتیازی می‌شود. در این جدول قرقیزستان چهار امتیازی است و در بهترین شرایط هفت امتیازی می‌شود. لبنان هم با ۱۰ امتیاز به کار خود پایان داد و اردن نیز در صورت شکست استرالیا ۱۱ امتیازی می‌شود اما تفاضل این تیم در مقایسه با عراق بسیار پایین‌تر است و تنها روی کاغذ باید برای آنها شانسی قائل بود تا بتوانند بالاتر از عراق قرار بگیرند.

حال باید شاگردان سرچکو کاتانتس در مقابل ایران چه نمایشی خواهند داشت و با چه آرایش و روحیه‌ای پا به میدان می‌گذارند. آنها به احتمال زیاد با تمام توان وارد زمین می‌شوند و با آسایش و راحتی بیشتری مقابل شاگردان دراگان اسکوچیچ صف‌آرایی خواهند کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین در گروه سوم از هفت بازی برگزار شده ۱۵ امتیاز به دست آورده است و باید روز سه شنبه در ورزشگاه خلیفه‌ی بحرین، آخرین دیدار خود در این مرحله را از ساعت ۲۱ به وقت تهران مقابل عراق برگزار کند.

کد خبر 500262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.