فعالیت ۶۰ نیروی خدمات شهری برای پاکسازی و امحای پوسترهای تبلیغاتی

شهردار رودسر از آماده‌سازی و نصب ۱۰ سازه‌ بزرگ موقت تبلیغات انتخاباتی در نقاط مختلف این شهر خبر داد.

رضا زنده‌دل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مساحت این ۱۰ نقطه در مجموع بیش از ۷۰۰ مترمربع است و سازه‌ها از جنس داربست و گونی بوده و در مکان‌های پرتردد و میادین اصلی شهر نصب شده و در اختیار تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری سیزدهم و ششمین دوره شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به برگزاری جلسات توجیهی با حضور نامزدهای انتخاباتی در فرمانداری انتظار می‌رود این افراد قانون را رعایت کرده و پوسترهای تبلیغاتی خودشان را در محل‌های تعیین شده نصب کنند.

شهردار رودسر خاطرنشان کرد: در ایام انتخابات ۶۰ نیروی خدمات شهری شهرداری رودسر، وظیفه پاکسازی و امحای پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی را بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: از ستادهای نامزدهای انتخابات می‌خواهیم تا به منظور حفظ پاکیزگی و زیبایی مبلمان شهری از چسباندن تراکت روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، برق، پست و مخابرات و دیوارهای شهر خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهر رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان واقع شده است و در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در ۲۸ خردادماه، ۳۶ نامزد برای به دست آوردن پنج کرسی اصلی با هم به رقابت می‌پردازد.

کد خبر 500214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.