رینگ چهارم ترافیکی توسعه افقی شهر را کنترل می‌کند

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه رینگ حفاظتی، یک پروژه ملی است و تاثیری که از نظر توسعه بر منطقه ۱۵ گذاشته و در ادامه بر منطقه ۱۰ و ۱۴ خواهد گذاشت، بسیار مهم است و نتایج افتتاح و بهره برداری از آن در آینده بیشتر خود را نشان می‌دهد.

شیرین طغیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اجرای هر پروژه در مسیر اقدامات مدیریت شهری باید با مصوبه‌های شورای شهر انجام شود، اظهار کرد: پروژه رینگ حفاظتی نیز به عنوان یکی از استراتژیکی‌ترین پروژه‌های شهر اصفهان در این دوره مدیریت شهری اجرا شد.

وی با بیان اینکه این پروژه بسیار شاخص و کلان است، خاطرنشان کرد: سه دهه این پروژه با تأخیر اجرایی شد در حالی که از نظر زیست محیطی حائز اهمیت است و هم توسعه افقی شهر را محدود می‌کرد.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر به عنوان یک کمیسیون تخصصی، در فرآیند تصویب بودجه‌ها، مراحل مهم اجرایی و نظارت بر این پروژه نقش مهمی بر عهده داشت.

طغیانی اضافه کرد: بازدیدهای میدانی و جلسات متعددی برای تملک و آزادسازی مسیر این پروژه برگزار شد در این راستا یکی از مهمترین موارد آزادسازی مربوط به کارخانه قند بود، لوایحی که در خصوص اجرا و آزادسازی این ابر پروژه از سوی شهردار اصفهان ارائه می‌شد بررسی و به تصویب می‌رسید تا تأخیری در اجرای پروژه نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: سعی می کردیم که هیچ کدام از لایحه‌ها بر زمین نماند و همه این اقدامات کمک کرد تا منابع مالی این پروژه تأمین شود و پروژه با کیفیت بالا به سرانجام برسد.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: پروژه رینگ حفاظتی، یک پروژه ملی است و تأثیری که از نظر توسعه بر منطقه ۱۵ گذاشته و در ادامه بر منطقه ۱۰ و ۱۴ خواهد گذاشت، بسیار مهم است و نتایج افتتاح و بهره برداری از آن در آینده بیشتر خود را نشان می‌دهد.

کد خبر 500213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.