گوشی اینفینیکس Note 10 امروز عرضه شد+ قیمت

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی اینفینیکس Note 10 به همراه گوشی Note 10 Pro وارد بازار شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی اینفینیکس Note 10 دارای صفحه نمایش ۶.۹۵ اینچی +Full HD با نرخ نمونه برداری لمسی ۱۸۰ هرتز و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است. یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و یک حسگر دو مگاپیکسلی دیگر می‌شود. یک فلش LED چهارگانه نیز این دوربین‌ها را پشتیبانی می‌کند.

گوشی اینفینیکس Note 10 به تراشه مدیاتک Helio G85 مجهز شده است و با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در اختیار کاربران قرار گرفته است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از یک کارت حافظه microSD، حافظه آن را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهند. انرژی مورد نیاز گوشی ذکر شده با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

حسگر اثر انگشت گوشی اینفینیکس Note 10 در لبه کناری آن تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به شبکه 4G VoLTE، پورت USB Type-C و جک هدفون ۳.۵ میلی متری اشاره کرد. این گوشی در سه رنگ بنفش، مشکی و سبز و دو نسخه در دسترس است؛ نسخه اول دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و نسخه دوم دارای شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است. قیمت مدل اول ۱۵۰ دلار و نسخه دوم ۱۶۳ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 500206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.