ناتالی پورتمن و جولیان مور در درام جدید تاد هاینز

بازیگران برنده اسکار، ناتالی پورتمن و جولیان مور قرار است درام جدیدی از کارگردان تحسین شده تاد هاینز را تیتر اخبار کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در فیلم جدید تاد هاینز، ناتالی پورتمن و جولیان مور حضور خواهند داشت. سامی بورچ، در حال نگارش فیلمنامه‌ای است که بر اساس داستانی از خودش و الکس مکانیک ساخته شده است. این فیلم از سوی کمپانی راکت ساینس، در بازار مجازی فیلم کن عرضه شده است. فیلمبرداری این اثر قرار است از سال ۲۰۲۲ آغاز شود.

"مه دسامبر"، فیلمی است که به این زوج هنری مهم نقش داده است. این فیلم درباره یک بازیگر زن هالیوود "پورتمن" است که به ساحل زیبای ایالت "مِین"سفر می‌کند تا با زندگی زنی در دنیای حقیقی "مور" آشنا شود. چرا که قرار است نقش او را در فیلمی بازی کند.

تاد هاینز درباره فیلمنامه این فیلم می‌گوید: "آنچه در مورد فیلمنامه استثنایی سامی بورچ بسیار مورد توجه من قرار گرفت این بود که چگونه موضوعی بالقوه و ناپایدار را با نوعی صبر مشاهده‌ای پیش می‌برد و به شخصیت‌های داستان اجازه می‌دهد با ظرافتی غیر معمول مورد بررسی قرار گیرند."

ناتالی پورتمن، سه دوره نامزدی اسکار را در کارنامه دارد و یک بار هم در سال ۲۰۱۱ توانست برای فیلم «قوی سیاه» جایزه بهترین بازیگر زن این آکادمی را دریافت کند. او به تازگی بازی در فیلم ابرقهرمانی «ثور: عشق و تندر» به کارگردانی تایکا وایتیتی را به پایان رسانده است.

مور هم پنج بار موفق به نامزدی در اسکار شده و یک بار هم جایزه بهترین بازیگر زن برای فیلم «هنوز آلیس» محصول سال ۲۰۱۵ را دریافت کرده است.

کد خبر 500199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.