شفافیت؛ رمز موفقیت مدیریت شهری تبریز

شهردار تبریز با اشاره به توفیقات مدیریت شهری در خدمت به شهروندان به رغم مشکلات مالی فراوان، رمز این موفقیت ها را شفافیت و پاکدستی مدیران شهری در این دوره دانست.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین باهر اظهار کرد: دوره فعلی مدیریت شهری، دوره پاک دستان بود و در خدمت به مردم سنگ تمام گذاشت.

وی افزود: به رغم بدهی‌های کلان بانکی و مسدود بودن حساب‌های شهرداری در اوایل دوره، امروز در وضعیتی قرار گرفته‌ایم که می‌توانیم هر هفته و به صورت مستمر پروژه‌های مختلف آماده افتتاح را به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه در دوره فعلی مدیریت شهری هزینه‌های جاری کاهش و اعتبارات عمرانی افزایش یافته است، تصریح کرد: اعتقاد ما به شفافیت باعث شد تمرکز ویژه‌ای روی آن داشته باشیم و تمام روزنه‌هایی که می‌توانست باعث بروز فساد شود، مسدود شد.

شهردار تبریز ادامه داد: در این چهار سال حتی یک پرونده قضائی علیه کارکنان شهرداری تبریز تشکیل نشده که جای قدردانی دارد.

وی تفریغ بودجه و حسابرسی دوره‌های قبلی را از دیگر اقدامات شایسته این دوره شورا و شهرداری عنوان کرد و با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ساماندهی حاشیه نشینی، گفت: در این دوره با بیش از ۲۰ کیلومتر پله گذاری در سکونت گاه‌های غیررسمی، اجرای چندین مسیر گشایی و… توانستیم گام‌های خوبی در این حوزه برداریم.

شهین باهر افزود: طرح کلید به کلید یکی از مهم‌ترین طرح‌ها در بحث ساماندهی حاشیه‌نشینان است که پس از سه سال دوندگی، تفاهم نامه اجرای آن با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به امضا رسید.

منبع: ایسنا

کد خبر 500181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.