تبلیغات مجاز نخستین آزمون حس تعلق نامزدهای انتخاباتی به شهر است

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: چسباندن پوسترهای تبلیغاتی بر روی جداره های سطح شهر یکی از مشکلات در ایام برگزاری انتخابات است که باعث آشفتگی بصری و از بین رفتن زیبایی سطح شهر می شود.

به گزارش ایمنا، سرکوت نجفی در این باره اظهار کرد: یکی از رویدادهای مهم در کشور بحث برگزاری انتخابات اعم از ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و یا انتخابات شوراهای شهر و روستا است.

وی تصریح کرد: تعیین سرنوشت کشور در رده‌های مختلف در گرو حضور پرشور شهروندان در انتخابات است و قطعاً می‌توانیم با انتخاب افراد اصلح در پیشرفت و آبادانی شهر و دیار خود سهیم باشیم.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج اضافه کرد: تبلیغات نامزدها در ایام انتخابات هم یکی از موضوعاتی است که قانون انتخابات چارچوب آن را تعیین کرده و رعایت این قوانین قطعاً در برگزاری مثبت انتخابات تأثیرگذار است.

وی عنوان کرد: در هر دوره از انتخابات؛ شهرداری‌ها براساس قانون و در راستای حفظ آراستگی سطح شهر و همچنین امکان مناسب برای تبلیغات نامزدها نقاطی را تعیین می‌کنند که نامزدها مجاز به تبلیغات در این نقاط هستند.

نجفی افزود: متأسفانه یکی از مشکلات انتخابات در دوره‌های گذشته انجام تبلیغات غیرمجاز در سطح شهر بود که باعث نارضایتی شهروندان هم شده بود.

وی اظهار کرد: استفاده از شعارنویسی و همچنین چسباندن پوسترهای تبلیغاتی بر دیوار منازل مسکونی و مبلمان شهری در سطح شهر و معابر اصلی باعث آشفتگی بصری شده و چهره بسیار نازیبایی در معابر شهری به وجود می‌آورد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج تاکید کرد: پیشرفت، آبادانی و شهر زیبا از شعارهای اصلی همه نامزدها است بنابراین در راستای حفظ زیبایی‌های سطح شهر از نامزدها انتظار می‌رود که با انجام تبلیغات مجاز در راستای رعایت حقوق شهروندی گام بردارند.

وی با بیان اینکه اولین آزمون حس تعلق نامزدهای انتخاباتی به شهر انجام تبلیغات مجازاست ابراز امیدواری کرد: نامزدهای انتخابات با رعایت قوانین انتخاباتی و انجام تبلیغات مجاز شهروندان را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 500179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.