ایجاد پروژه کلینیک خودرو برای ناوگان‌ تاکسیرانی اصفهان

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: کلینیک خودرو برای ناوگان‌ تاکسیرانی این کلانشهر پیش‌بینی شده است.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کلینیک خودرو شامل پوشش آژانس‌ها، تاکسی‌های زرد و سرویس‌های مدارس می‌شود که امیدواریم این پروژه به نتایج خوبی برسد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام و ارائه سرویس مدارس به دانش‌آموزان در شهر اصفهان، افزود: این اقدام برای اولین بار در اصفهان انجام شده و امکان رصد دانش آموزان از این نرم‌افزار امکان‌پذیر است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: این نرم‌افزار، نظارت والدین بر رفت‌وآمدهای فرزندانشان را امکان‌پذیر می‌کند و سازمان نیز نظارت‌های کاملی روی حرکات ترافیکی رانندگان دارد همچنین امکان نظارت پولی شهروندان و پرداخت‌ها به شکل دقیق‌تر وجود دارد.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه‌های الکترونیکی باعث افزایش بهره‌وری و سرعت و حذف لزوم مراجعه والدین به شرکت‌ها است، گفت: با راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام و ارائه سرویس به دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید شاهد تامین آرامش والدین و امنیت بیشتر دانش‌آموزان خواهیم بود.

منوچهری تصریح کرد: در حال حاضر با حمایت‌های رانندگان، شهردار و شورای شهر در بخش‌های مختلف اقدامات خوبی شده است تا بر فعالیت بیش از ۱۵ هزار خودرو و تاکسی‌های اینترنتی نظارت‌های لازم را داشته باشیم. این سازمان در گذشته با معضلاتی روبه‌رو بود که حل شده و اکنون شاهد وجود آرامش در این مجموعه هستیم.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: در حال حاضر با شهروندان تعاملات خوبی داریم به گونه‌ای که با کاهش شکایت‌های شهروندان و تنش‌های رانندگان با سازمان و بازرس‌ها روبه‌رو شده‌ایم.

کد خبر 500171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.