دانمارک صفر- فنلاند یک / شب تلخ دانمارک با شکست تکمیل شد

تیم ملی دانمارک در شبی که اتفاقات تلخی برای بازیکن سرشناسش رقم خورد برابر فنلاند تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه B یورو ۲۰۲۰، امروز از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم‌های دانمارک و فنلاند در ورزشگاه پارکن کپنهاگن به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با پیروزی یک بر صفر فنلاند به پایان رسید.

گروه B- هفته اول

دیدار تیم‌های دانمارک و فنلاند

ورزشگاه: پارکن اشتادیون

گل‌: جوئل پوهجانپالو (دقیقه ۶۰) برای فنلاند

دانمارک: کسپر اشمایکل، یواخیم ماهله، آن درس کریستینسن، سیمون کیائر (۶۳- یانیک وسترگارددنیل واس (۷۶- ینس لارسن)، توماس دیلینی (۷۶- آن درس کورنلیوس)، پیر هویبرگ، کریستین اریکسن (۴۴- ماتیاس یانسن)، مارتین برایتویت، یوناس ویند (۶۳- آن درس اولسن)، یوسف پولسن

سرمربی: کسپر هیولمند

فنلاند: لوکاس هرادسکی، جره اورونن، دنیل اوشاگنسی، پائولوس آراخوری، جونا توئیویو، جوکا رایتالا (۹۰- لئو وایساننروبین لود، تیم اسپارف (۷۶- راسموس شولرگلن کاما را، جوئل پوهیانپالو (۸۴- مارکوس فورس) و تیمو پوکی (۷۶- جونی کائوکو)

سرمربی: مارکو کانروا

شرح بازی:

دانمارک که یکی دیگر از میزبان‌های یورو ۲۰۲۰ است در حالی به مصاف فنلاند می‌رفت که تیم رقیب اولین بار در رقابت‌های یورو حاضر می‌شد. مطابق انتظار این دانمارک میزبان بود که در نیمه نخست کاملاً حاکم توپ و میدان بود و تسلط کامل روی بازی داشت، با این حال اما دانمارک با وجود حملات پر دامنه در نیمه نخست نتوانست دروازه مهمان خود را باز کند.

اما در حالی که بازی در نیمه نخست می‌رفت با تساوی بدون گل به پایان برسد، بیهوشی ناگهانی کریستین اریکسن و به زمین افتادن او بازی را متوقف کرد و چند دقیقه بعد نیز به دلیل حاد بودن وضعیت اریکسن، یوفا اعلام کرد بازی به حالت تعلیق در آمده است. با این حال اما پس از خبرهای مثبتی که از وضعیت سلامتی اریکسن مخابره شد، یوفا اعلام کرد بازی رأس ساعت ۲۳ از سر گرفته می‌شود و ۴ دقیقه پایانی نیمه نخست برگزار و سپس پس از ۵ دقیقه استراحت، نیمه دوم بازی برگزار می‌شود.

در نیمه دوم نیز دانمارک برتری خود را در بازی حفظ کرد اما بر خلاف روند بازی این فنلاند بود که روی تک حمله خود به گل رسید. دانمارک اما این فرصت را داشت که در دقیقه ۷۳ با ضربه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند اما لوکاس هرادسکی ضربه پنالتی پیر هویبرگ را مهار کرد تا بازی همچنان با برتری فنلاند ادامه پیدا کند. در ادامه با وجود حملات پر دامنه دانمارک در میان حمایت هواداران خودی، گلی به ثمر نرسید تا دانمارک در شبی که حمله قلبی اریکسن آنها را شوکه کرد، شکست تلخی برابر فنلاند شگفتی ساز متحمل شود.

شرح گل‌:

۱-۰ (دقیقه ۶۰- فنلاند) - در یک ضد حمله از سوی فنلاندی‌ها، ارسال تیز اورونن از سمت چپ با ضربه سر پوهیانپالو همراه شد که توپ پس از واکنش ناقص اشمایکل تبدیل به گل شد.

کد خبر 500155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.