تبلیغات باید تنها در مکان‌های مشخص انجام شود

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: تعدادی از مجریان تبلیغات شهری کاندیداها توجیه نشده‌اند و به فضاهای در نظر گرفته شده برای تبلیغات بسنده نمی‌کنند.

اکبر ایازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۳۳ جایگاه برای تبلیغات کاندیداها در این دوره از انتخابات پیش بینی شده است.

وی افزود: در این روزهای نخست مشخص شد تعدادی از مجریان تبلیغات شهری کاندیداها توجیه نشده‌اند و به فضاهای در نظر گرفته شده برای تبلیغات بسنده نمی‌کنند.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد با تاکید بر این که تبلیغات باید تنها در مکان‌های تعیین شده باشد، ادامه داد: شاهد چسباندن پوستر و بنرهای تبلیغاتی عوامل ستاد برخی کاندیداها در نقاطی خارج از محدوده‌های تعیین شده بوده ایم.

وی تصریح کرد: از آغاز تبلیغات شاهد هستیم که این موضوع به طور فراگیرتری در شهر در حال انجام است و کسانی که تصاویر خود را در مکان‌هایی که تعیین نشده نصب می‌کنند، زحمت پاکبانان را بیشتر کرده تا بنا بر وظیفه محوله ساعات زیادی از روز را به پاکسازی فضاهای شهر اختصاص دهند.

ایازی عنوان کرد: برخی کاندیداهای انتخابات بی توجه به اصول اخلاقی و شرعی یعنی حفظ حقوق بیت‌المال، برای تبلیغ خود استفاده از تمام نقاط عمومی و خصوصی شهر را مباح می‌دانند در حالی که چنین رویه‌ای از اساس اشتباه است و دیوارهای زیباسازی شده شهر با هزینه بیت‌المال در کنار فضاهایی که مربوط به مردم بوده نباید در حین تبلیغات مورد استفاده قرار بگیرد.

کد خبر 500017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.