چه تعداد از مردم مکزیک به کرونا مبتلا شده‌اند؟

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که یک چهارم از جمعیت کشور مکزیک به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تا کنون دو میلیون و ۴۴۸ هزار و ۸۲۰ نفر در کشور مکزیک به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شده‌اند که ۲۲۹ هزار و ۸۲۱ نفر از این تعداد جان خود را از دست داده‌اند این در حالی است که در چند روز اخیر، سه هزار و ۲۸۲ نفر به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و ۲۴۳ نفر از افراد بیمار نیز جان خود را از دست داده‌اند.

مقامات بهداشتی کشور مکزیک تخمین زده‌اند که یک چهارم از ۱۲۶ میلیون نفر جمعیت این کشور به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شده‌اند. آن‌ها باور دارند که تعداد واقعی افرادی که به ویروس کرونا آلوده شده‌اند بسیار بیشتر از تعداد افراد اعلام شده است البته لزوماً همه افراد مبتلا به بیماری ذکر شده علائم مربوطه را تجربه نکرده‌اند و ممکن است به کرونای بدون علامت دچار شده باشند.

گروهی از محققان بین تاریخ ۱۷ آگوست تا ۱۴ نوامبر سال گذشته یک نظرسنجی انجام دادند و با ۱۳ هزار و ۹۱۰ خانوار مصاحبه کردند. نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که همه افراد مبتلا به بیماری کووید-۱۹ که در این نظرسنجی شرکت کردند علائم مربوط به بیماری را تجربه نکرده‌اند. علاوه بر این اطلاعات منتشر شده در ماه مارس نشان می‌دهد که میزان واقعی مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور مکزیک ۶۰ درصد بیشتر از رقم تأیید شده است.

کد خبر 499984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.