اجرای طرح تاکسی شهری در لوندویل موفق نبود

شهردار لوندویل گفت: اجرای طرح تاکسی درون شهری در این شهر به دلیل استقبال کم شهروندان و درآمد اندک رانندگان تاکسی موفق نبود.

نعمت یاورپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر راه اندازی تاکسی شهری در لوندویل یکی از طرح‌هایی بود که در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت و در دو سال گذشته مدیریت شهری با تعدادی از رانندگان تاکسی خودرو سمند و پژو دارای مجوز این شهر جلسات متعددی را برای اجرای طرح تاکسی درون شهری برگزار کرد.

وی افزود: اجرای طرح تاکسی درون شهری در لوندویل سال گذشته در شورای اسلامی شهر مصوب شد و به همین منظور چندین ایستگاه تاکسی در تمامی محلات این شهر تعیین و آماده شد.

شهردار لوندویل گفت: تاکسیرانان حدود یک ماه بر اساس نرخ کرایه مصوب شورا در شهر به شهروندان خدمات رسانی کردند، اما با توجه به این که در شهر لوندویل بسیاری از مردم با موتورسیکلت در مسیرهای مختلف تردد می‌کنند متأسفانه این طرح مورد استقبال شهروندان قرار نگرفت و رانندگان درآمد مدنظر خود را کسب نکردند که در نهایت اجرای این طرح متوقف شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تاکسیرانان در خارج از شهر در خط لوندویل به آستارا فعال هستند و در این مسیر اقدام به جابجایی مسافر می‌کنند.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل، مرکز بخش لوندویل شهرستان آستارا با بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت در محور آستارا - تالش واقع شده است.

کد خبر 499956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.