ایتالیا ۳- ترکیه صفر/ آتزوری طوفانی آغاز کرد

رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ با پیروزی پرگل ایتالیا برابر ترکیه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در دیدار افتتاحیه رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، شب گذشته از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تیم‌های ایتالیا و ترکیه در ورزشگاه المپیک رم ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر ایتالیا به پایان رسید.

گروه A- هفته اول

دیدار تیم‌های ایتالیا و ترکیه

ورزشگاه: المپیک رم

گل‌ها: مریح دمیرال (دقیقه ۵۳، گل به خودی)، چیرو ایموبیله (دقیقه ۶۶) و لورنتزو اینسینیه (دقیقه ۷۹) برای ایتالیا

ایتالیا: جان‌لوییجی دوناروما، الساندرو فلورنزی (۴۶- جیووانی دی لورنزو)، لئوناردو بونوچی، جورجیو کیه‌لینی، لئوناردو اسپیناتزولا، نیکولو بارلا، جورجینیو، مانوئل لوکاتلی (۷۴- برایان کریستانتهدومنیک براردی (۸۵- فدریکو برناردسکیلورنتزو اینسینیه (۸۱- فدریکو کیه زا) و چیرو ایموبیله (۸۱- آندره آ بلوتی)

سرمربی: روبرتو مانچینی

ترکیه: اورجان چاکیر، زکی چلیک، مریح دمیرال، چایلار سویونجو، اومیت مراش، اوکای یوکوشلو (۶۵- عرفان قهوه چی)، اوزان توفان (۶۵- کان آی‌هانهاکان چالهان‌اوغلو، یوسف یازیچی (۴۶- چنگیز اوندرکنان کارامان (۷۶- هلیل درویش اوغلو) و بوراک ایلماز

سرمربی: شنول گونش

شرح بازی:

ایتالیا که یکی از ۱۱ کشور میزبان رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ بود در حالی این دیدار را آغاز کرد که از همان ابتدا تیم برتر میدان بود اما با وجود تسلط بر بازی در نیمه نخست، نتوانست دروازه ترکیه را در ۴۵ دقیقه نیمه نخست باز کند اما شاگردان روبرتو مانچینی که به نظر بسیار آماده می‌آمدند در نیمه دوم کار خود را کردند و در یک بازی کاملاً برتر که با سرعت بالا همراه بود ۳ بار به گل رسیدند تا شروعی طوفانی را در رقابت‌های این دوره ثبت کرده باشند. ایتالیا با پیروزی در این دیدار با ۳ امتیاز به صدر جدول گروه A رفت. دیگر دیدار این گروه فردا بین سوئیس و ولز برگزار خواهد شد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۵۳- ایتالیا) - نفوذ براردی به درون محوطه جریمه ترکیه با ارسال عرضی تند او همراه شد که با برخورد به سینه دمیرال، مدافع ترکیه تبدیل به گل شد تا اولین گل جام، گل به خودی باشد.

۲-۰ (دقیقه ۶۶- ایتالیا) - ارسال براردی از سمت راست در تیر دوم به اسپیناتزولا رسید که ضربه او را در ابتدا دروازه بان ترکیه برگشت داد اما توپ برگشتی را چیرو ایموبیله به گل تبدیل کرد.

۳-۰ (دقیقه ۷۹- ایتالیا) - پاس در عمق ایموبیله پشت مدافعان ترکیه به اینسینیه رسید تا او در موقعیتی تک به تک اختلاف را به ۳ گل برساند.

کد خبر 499922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.