ایران ۲ آلمان ۳ / شکست بلندقامتان ایران مقابل آلمان

تیم ملی والیبال ایران درهفته سوم رقابت های جام ملت های والیبال، با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل آلمان شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ماه، در رقابت‌های جام ملت‌های والیبال تیم ایران و آلمان از ساعت ۱۲:۳۰ به مقابل هم رفتند. این دیدار به صورت مستقیم و زنده از شبکه سه پخش شد.

بلند قامتان ایران با هدایت الکنو با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را به تیم آلمان واگذار کردند.

ایران ۲ آلمان ۳ / شکست بلندقامتان ایران مقابل آلمان

ست اول:

در ابتدای بازی تیم آلمان ۴ امتیاز پیاپی را دریافت کرد. در ادامه تیم ایران در ست اول توانست زودتر به امتیاز ۱۶ برسد. بلندقامتان ایران در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ توانستند به براری برسند.

ست دوم:

اولین امتیاز این ست محمد موسوی برای ایران به دست آورد. در ادامه هردو تیم تا اولین استراحت فنی در روند امتیازگیری یکسان عمل کردند اما تیم آلمان توانست اختلاف امتیازات را زیاد کند و با ۵ اختلاف امتیاز به امتیاز ۱۶ رسید. در نیمه دوم این ست ایران تلاش کرد اختلاف امتیاز خود را کم کند اما موفق نبود و اشتباهات زیاد تیم ایران مانع شد. در نهایت تیم ملی آلمان با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد تا هر دو تیم در تعداد ست‌ها برابر شوند.

ست سوم:

اولین امتیاز ست سوم را ایران به دست آورد. تیم ملی ایران ضعیف عمل کرد و در امتیازگیری عقب افتاد و حتی به ۸ امتیاز اختلاف نیز رسید. در نیمه دوم این بازی اختلاف امتیازات زیاد ایران و آلمان در خطاهای سرویس تا حدودی جبران شد اما تیم آلمان با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به برتری رسید.

ایران ۲ آلمان ۳ / شکست بلندقامتان ایران مقابل آلمان

ست چهارم:

این ست با هیجان و بازی سریع ایران شروع شد و نیمکت‌نشینان با هیجان تیم ملی را تشویق می‌کردند. شروع فوق‌العاده ایران در این ست و سه امتیاز پی در پی تیم آلمان را بر این داشت تا وقت استراحت بگیرد اما این وقفه مانع امتیازگیری بلندقامتان ایران نشد. در این ست این تیم ایران بود که با دو اختلاف به امتیاز ۱۶ رسید. در نیمه دوم ایران اختلاف امتیاز را بیشتر کرد و با بازی سریع و قدرتی توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد تا هر دو تیم در تعداد ست‌ها به عدد دو برسند و نتیجه بازی در ست پنجم مشخص شود.

ست پنجم:

در ست پنجم اولین امتیاز را آلمانی‌ها به دست آوردند. در ادامه خطاهای سرویس ایران باعث شد تیم آلمان در امتیازات جلو بیافتد و بازی خوب تیم ملی نتوانست این اختلاف را جبران کند. در نهایت تیم آلمان ۱۵ بر ۱۳ پیروز این ست شد و با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید.

کد خبر 499839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    0 0
    برین فقط کلاس سرویس زدن...ضمنا دریافت و دفاع اصلا نمره خوبی نگرفت...