زمان رأی گیری انتخابات ۲۸ خرداد از ۷ صبح تا ۱۲ شب است

عضو شورای نگهبان گفت:ایده ستاد کرونا با موافقت شورای نگهبان همراه شد که باید از ۷صبح تا۱۲ شب صندوق‌ها برای رای‌گیری فعال باشند و اگر کسی پس از این ساعت نیز حضور داشت رأی دادن او بلامانع است.

به گزارش ایمنا، محمدحسن صادقی مقدم در همایش عوامل انتخابات ۱۴۰۰، گفت: جمعی که اینجا هستند اراده کردند در انتخابات جمعه آینده ورق زرین دیگری برای این نهضت اسلامی بیافزایند.

وی افزود: در انتخابات ۹۸, میاندوره‌ای ۹۹ و در این دوره نهایت همکاری و هماهنگی با وزارت کشور و استانداری‌ها را داشتیم و بهره آن را نیز بردیم و الحمدالله نتایج خوبی از مشارکت مردم در راه است.

عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: از وزارت اطلاعات، سپاه، نیروی انتظامی، ثبت احوال و کلیه مقام‌های استانی و کسانی که در آموزش و پرورش و این شبکه عظیم اجرا و نظارت همکاری کردند تشکر می‌کنیم و امیدواریم با وجود برخی اشکالات، طرح‌های نو و جدی نیز پیاده شود.

صادقی مقدم ادامه داد: ما وظیفه دینی داریم آنچه که خواست مردم است با صحت و سلامت تجمیع کنیم و به نمایش بگذاریم و هرگز کسی نباید حاضر شود آخرت خود را برای دنیای دیگران هزینه کند و این سرلوحه همه همکاران در اجرا و نظارت خواهد بود.

وی گفت: ستاد کرونا ساعت برگزاری انتخابات را از ۷ صبح تا ۲ نصف شب اعلام کرده و اگر چه بودن همه عوامل اجرا و نظارت ساعت هفت صبح سر صندوق‌ها مشکل است، اما برای همراهی این ایده، شورای نگهبان موافقت کرد که از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب اخذ رأی صورت بگیرد و اگر کسی پس از این ساعت نیز حضور داشت رأی دادن او بلامانع است. همین امر موجب می‌شود که پایان تبلیغات نیز هفت صبح باشد.

منبع: صدا و سیما
کد خبر 499832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.