ترکیب احتمالی تیم ملی برابر کامبوج

تیم ملی ایران در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی، امشب و از ساعت ۱۹ به مصاف کامبوج خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال ایران بعد از دو پیروزی مقابل هنگ کنگ و بحرین امشب (جمعه) در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین باید از ساعت ۱۹ به وقت تهران به مصاف کامبوج برود. مطمئناً ترکیب تیم ملی نسبت به بازی با بحرین تغییراتی خواهد داشت به این دلیل که با توجه به قعرنشین بودن کامبوج در جدول گروه C، در پایان امتیاز آن محاسبه نخواهد شد و به نوعی تشریفاتی محسوب می‌شود.

بچه عقاب، گلر ثابت تیم ملی

امیر عابدزاده در این دیدار برای تیم کشورمان درون دروازه می‌ایستد. او عملکرد خوبی در لیگ پرتغال داشته و مورد اعتماد کادر فنی است. بنابراین او نیز در این دیدار مطمئناً فیکس است.

پور علی گنجی و دیگران

مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، جعفر سلمانی، دانیال اسماعیلی فر چهار مدافع تیم برابر کامبوج هستند. به نظر می‌رسد کادر فنی برای دیدار با بحرین به تمام مدافعانش استراحت خواهد داد.

کمربند میانی

هافبک‌های اسکوچیچ در دیدار با حریف، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، مهدی ترابی و مهدی قایدی هستند. ترابی و قایدی این شانس را دارند تا با عملکرد خوب شأن در این دیدار در بازی با عراق هم بیشتر به میدان بروند.

مهاجمان

کریم انصاری فرد و کاوه رضایی مهاجمان کشورمان در بازی با حریف هستند. بنا به تصمیم کادر فنی تیم ملی آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد و در این دیدار بازیکنانی همچون طارمی و آزمون از ابتدا به بازی گرفته نخواهد شد تا برابر عراق آماده باشند.

ترکیب احتمالی تیم ملی برابر کامبوج

امیر عابدزاده، مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، جعفر سلمانی، دانیال اسماعیلی فر، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، مهدی ترابی، مهدی قایدی، کریم انصاری فرد، کاوه رضایی.

کد خبر 499785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.