ایران ۲ صربستان ۳ / شکست شاگردان الکنو مقابل صربستان

تیم ملی والیبال ایران دردومین بازی از هفته سوم رقابت های جام ملت های والیبال، با نتیجه ۳ بر ۲مقابل صربستان به شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ماه، در رقابت‌های جام ملت‌های والیبال تیم ایران و صربستان از ساعت ۱۲:۳۰ به مقابل هم رفتند. این دیدار به صورت مستقیم و زنده از شبکه سه پخش شد.

تیم ملی والیبال با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را به تیم صربستان واگذار کرد.

ست اول:

هردو تیم برای پیروزی پشت تور قرار گرفته بودند و در روند امتیازگیری دوشادوش یک دیگر پیش می‌رفتند. در ست اول بازی سرعتی را از دو تیم ایران و صربستان را شاهد بودیم. تیم صربستان با اختلاف دو امتیاز به امتیاز ۱۶ رسید. در نیمه دوم، ایران در روند امتیاز گیری با استفاده از بازی سرعتی خود پیشی گرفت و با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید. تا یک ست از صربستان پیشی بگیرد.

ایران ۲ صربستان ۳ / شکست شاگردان الکنو مقابل صربستان

ست دوم:

اولین امتیاز این ست را ایران به دست آورد. اما تیم صربستان خیلی سریع اختلاف امتیازات را زیاد کرد و به اولین زمان استراحت فنی رسید. در روند امتیاز گیری صربستان توانست پیشی بگیرد و با اختلاف ۸ امتیازی به امتیاز ۱۶ رسید. در نیمه دوم این ست ایران تلاش کرد اختلاف امتیاز خود را کم کند اما این تیم صربستان بود که با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ پیروز شد تا هر دو تیم در تعداد ست‌ها برابر شوند.

ست سوم:

اولین امتیاز ست سوم را تیم صربستان کسب کرد اما بلافاصله هر دو تیم در کورس امتیازگیری پایاپای یک دیگر حرکت کردند. در این ست این تیم ایران بود که ۲۸ بر ۲۶ به پیروزی رسید تا در تعداد ست‌ها پیشی بگیرد.

ایران ۲ صربستان ۳ / شکست شاگردان الکنو مقابل صربستان

ست چهارم:

تیم ملی ایران برای کست ست انتهایی و تیم صربستان برای جبران یک ست به میدان آمده بودند. در ست چهارم بلند قامتان ایران اولین امتیاز را به دست آوردند. صربستان با دو اختلاف امتیازبه امتیاز ۱۶ رسید. این تیم صربستان بود که در این ست به امتیاز ۲۵ رسید تا دو تیم در تعداد امتیازات برابر شوند و بازی به ست پنجم کشیده شود.

ست پنجم:

در ست پنجم اولین امتیاز را صرب‌ها به دست آوردند و خیلی سریع یک اختلاف امتیاز ایجاد کردند و ایران در امتیاز ۲ ماند. بلند قامتان ایرانی تمام تلاش خود را کردند تا اختلاف امتیاز را جبران کنند اما خستگی و بازی سریع صرب‌ها باعث شد تا تیم صربستان ۱۵ بر ۸ به برتری برسند و با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسند.

کد خبر 499716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.