واکسیناسیون دانشجویان در گرو مجوز!

رئیس دانشگاه تهران گفت: هنوز تاریخ دقیقی در رابطه با واکسیناسیون دانشجویان به ما اعلام نکردند؛ چرا که این امر بستگی به این دارد که واکسن خارجی تهیه شود و یا اینکه واکسن داخلی چه زمانی مجوز بگیرد.

به گزارش ایمنا، محمود نیلی احمدآبادی در حاشیه سی و دومین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های بزرگ که امروز – پنج شنبه ۲۰ خردادماه- در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد، اظهار کرد: اولین دستور جلسه بحث بازگشایی دانشگاه‌ها و افزایش حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها بود.

رئیس دانشگاه تهران افزود: امیدواریم با افزایش واکسیناسیون اساتید، کارکنان و دانشجویان شاهد حضور دانشجویان در کلاس‌های درس باشیم.

وی به اولویت بندی واکسیناسیون دانشجویان اشاره کرد و گفت: در ابتدا باید دانشجویان تحصیلات تکمیلی مخصوصاً آن‌هایی که کار تجربی دارند واکسینه شوند و پس از آن دانشجویانی که دروس عملی دارند.

نیلی با بیان این مطلب که دانشگاه‌ها خوابگاه‌ها را برای حضور دانشجویان آماده و بازسازی کرده اند، گفت: طبیعتاً این آمادگی را داریم که هر زمان واکسیناسیون انجام شد، پذیرای دانشجویان باشیم.

رئیس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: مستقل از اینکه شیوه آموزش دانشجویان چه میزان مجازی و حضوری باشد، حضور دانشجو در دانشگاه امر پسندیده ای است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا زمان دقیقی را برای واکسینه کردن دانشجویان و اساتید به شما اعلام کرده اند، گفت: هنوز تاریخ دقیقی به ما اعلام نکردند؛ چرا که این امر بستگی به این دارد که واکسن خارجی تهیه شود و یا اینکه واکسن داخلی چه زمانی مجوز بگیرد.

منبع: مهر

کد خبر 499713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.