آمار کرونا سیستان و بلوچستان ۲۰ خرداد؛ ۱۰ فوتی و ۵۳ بستری جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری شده‌ و ۱۰ مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان سیستان و بلوچستان ثبت شده است.

سیدمحمد هاشمی شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _پنجشنبه ۲۰ خردادماه_ اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بستری جدید در استان سیستان و بلوچستان، ۵۳ نفر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در این استان ۱۰ مورد فوتی نیز ثبت شده است، افزود: با احتساب تعداد بیماران بستری جدید در این استان، در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان به ۱۷۳ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص آخرین وضعیت و آمار بیماران بستری در شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: تاکنون آخرین آمار بیماران بستری در سه شهرستان استان سیستان و بلوچستان، زاهدان ۱۰۰ نفر، زابل ۱۶ نفر و ایرانشهر ۵۷ نفر بوده است.

هاشمی شهری با اشاره به تعداد بیماران بستری جدید در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های استان، گفت: تاکنون آخرین آمار بیماران بستری جدید در شهرستان زاهدان ۳۷ نفر و شهرستان ایرانشهر ۱۶ نفر بوده، و شهرستان زابل آمار جدیدی از بیماران بستری جدید ثبت نکرده است.

وی تاکید کرد: خطر ابتلاء به بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان از هر زمان دیگری جدی‌تر است و با توجه به حضور مبتلایان بی علامت در جامعه توصیه می‌شود افراد حتماً از ماسک استفاده کنند.

کد خبر 499705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.