عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ خردادماه

در این بسته خبری از احداث نخستین نهالستان شهرداری قدس تا آغاز طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی بیرجند و سرعت گرفتن عملیات لکه گیری معابر شهری بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

مناسب سازی گذرگاه‌های خیابان تهران قدیم قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طراحی مناسب سازی گذرگاه‌های عرضی عابرپیاده خیابان تهران قدیم تهیه شد.

ممنوعیت نصب اقلام تبلیغاتی بر روی مبلمان شهری زرند

محمد رضا مهدلو، شهردار زرند از ممنوعیت نصب هر گونه پوستر، بنر و پارچه نوشته بر روی مبلمان شهری خبر داد و گفت: برابر ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها تبلیغات در معابر شهر به غیر از اماکنی که شهرداری آن‌ها را مجاز شناخته ممنوع است.

احداث نخستین نهالستان شهرداری قدس

مسعود مختاری، شهردار قدس از احداث فاز اول نخستین نهالستان شهرداری قدس به عنوان پروژه‌ای کم‌نظیر در شهرداری‌های استان تهران و با هدف خودکفایی و مدیریت هزینه‌ها در تأمین و تولید انواع نهال، گل و گیاهان زینتی خبر داد.

اعلام محل نصب پوسترهای تبلیغات انتخاباتی فردیس

محمد حسین جعفری، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری فردیس با اشاره به اهمیت حفظ سیما و منظر شهری در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر گفت: محل‌هایی در سطح شهر به منظور نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در نظر گرفته شده است.

سرعت گرفتن عملیات لکه گیری معابر شهری بجنورد

مجتبی پارسا پور، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بجنورد از سرعت گرفتن عملیات لکه گیری معابر شهر خبر داد و گفت: بر اساس جدول زمان بندی تنظیم شده، اولویت‌های هر منطقه برای بهسازی معابر را در دستور کار داریم.

تعیین ۶ نقطه سرپل‌ذهاب برای تبلیغ نامزدهای انتخابات

صابر حیدری، شهردار سرپل‌ذهاب گفت: ۶ نقطه در این شهر برای انجام تبلیغات نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر تعیین شده و نامزدها تنها مجاز به انجام تبلیغات در این مکان‌های مشخص شده هستند.

انتصاب شهردار جدید ساری

در حکم صادره از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، جواد طالبی که با حکم استاندار مازندران مدتی سرپرست شهرداری بود، به سمت شهردار ساری منصوب شد.

آغاز طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی بیرجند

یدالله غلام پور، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی درون شهری و جایگزین آن با خودروهایی با استاندارد سطح آلایندگی یورو ۵ آغاز شد.

راه‌اندازی ۵۱۰ پایگاه آتش‌نشانی روستایی در دولت تدبیر و امید

علی قربانی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌ها گفت: در هشت سال فعالیت دولت تدبیر و امید ۵۱۰ ایستگاه آتش نشانی روستایی به منظور ارتقا ایمنی روستاهای کشور راه‌اندازی شد.

احیای کامل راسته بازار میبد، نیازمند اعتبارات ملی

علیرضا نقوی، شهردار میبد از رونمایی تابلوهای گردشگری میبد، رونمایی از تابلوهای معرفی صنایع دستی میبد، آغاز به کار شناسایی مالکان و ساماندهی مستغلات راسته بازار میبد خبر داد.

کد خبر 499701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.