نصب ۲۶ سازه‌ تبلیغات انتخاباتی در مشگین شهر

شهردار مشگین شهر از نصب ۲۶ سازه موقت تبلیغات انتخاباتی در ۱۳ نقطه این شهر خبر داد.

رحمت انوری آذر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری مشگین شهر برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و فعالیت‌های تبلیغاتی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و ششمین دوره شورای اسلامی شهر با هدف توزیع عادلانه فرصت‌های تبلیغات محیطی و جلوگیری از بروز نازیبایی‌های بصری و حفظ سیما و منظر شهری تمهیدات مناسبی در نظر گرفته است.

شهردار مشگین شهر با بیان اینکه ۲۶ سازه موقت تبلیغات انتخاباتی برای نامزدها در نقاط مختلف این شهر نصب شده است. افزود: مساحت این ۲۶ سازه در مجموع حدود ۵۰۰ مترمربع است و از جنس داربست و گونی بوده و در میادین و تقاطع‌های اصلی شهر نصب شده و به صورت فضایی جداگانه در اختیار نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری سیزدهم و ششمین دوره شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

وی از هواداران نامزدهای انتخاباتی درخواست کرد: تا به منظور حفظ و صیانت از اموال عمومی و پاکیزگی و زیبایی مبلمان شهری از نصب پوستر و تراکت روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، برق، پست و مخابرات و دیوارهای شهر خودداری کنند.

وی تاکید کرد: شهرداری برای نظافت و زیباسازی سیما و منظر شهری هزینه‌های فراوانی کرده است و نصب پوستر و تراکت‌های تبلیغاتی در مکان‌های غیرمجاز، خسارت‌های سنگینی را بر شهر و شهرداری وارد می‌کند.

انوری آذر خاطرنشان کرد: در ایام انتخابات ۱۴۰۰، حدود ۸۰ نفر نیروی خدمات شهری و اجراییات شهرداری وظیفه پاکسازی و امحای پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی را در این شهر بر عهده دارند.

به گزارش ایمنا، مشگین‌شهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

کد خبر 499698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.