پردیس سینمایی جوان شیراز در میانه‌های راه است

شهردار شیراز گفت: حالا در خرداد ۱۴۰۰ پردیس سینمایی جوان در میانه‌های راه است، به سان نوجوانی هر روز رشد می‌کند و روزهای سخت بالا رفتن ناگهانی قیمت ارز و شیوع کرونا را پشت سر گذاشته و چشم‌های هنرمندان و هنر دوستان به گیشه فروش بلیط است تا نخستین فیلم را آنجا به تماشا بنشینند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر اسکندرپور در اینستاگرام خود نوشت:

"سه، دو، یک؛ نور نمایش بر پرده نقره‌ای سینما می تابد، چشم‌ها خیره به صدا و حرکت است و فیلم آغاز می‌شود. این توصیف روزهای پس از کرونا و نمایش فیلم در پردیس سینمایی جوان است، آن هم با پنج سالن سینما، یک سالن تئاتر و آمفی تئاتر در میدان کوزه گری.

اما حالا در خرداد ۱۴۰۰ پردیس سینمایی جوان در میانه‌های راه است، به سان نوجوانی هر روز رشد می‌کند و روزهای سخت بالا رفتن ناگهانی قیمت ارز و شیوع کرونا را پشت سر گذاشته و چشم‌های هنرمندان و هنر دوستان به گیشه فروش بلیط است تا نخستین فیلم را آنجا به تماشا بنشینند.

اکثر مجموعه‌های سینمایی شیراز در مرکز و غرب این کلانشهر قرار گرفته‌اند و جنوب شیراز از این فضای فرهنگی و تفریحی محروم بود تا اینکه قرعه کار فرهنگی این بار به نام میدان کوزه گری و ساکنین حوالی آن زده شد تا این پردیس به شناسنامه غنی فرهنگی شیراز اضافه شود. "

پردیس سینمایی جوان شیراز در میانه‌های راه است

کد خبر 499669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.