گوشی هوشمند Vivo Y73 چه ویژگی‌هایی دارد؟+ قیمت

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت وویو گوشی هوشمند Y73 را وارد بازار هند کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند Vivo Y73 دارای صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی است. ضخامت این محصول بسیار باریک (۷.۳۸ میلی متر) و وزن آن ۱۷۰ گرم است. گوشی جدید شرکت ویوو با قیمت ۳۱۵ دلار وارد بازار هند شده است.

گوشی هوشمند Vivo Y73 به تراشه مدیاتک Helio G95 مجهز شده است و به همراه هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌ساری داخلی در اختیار کاربران قرار گرفته است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت microSD حافظه آن را افزایش دهند. محصول ذکر شده با استفاده از سیستم عامل اندروید 11 OS اجرا می‌شود، انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی نیز بهره می‌برد.

دوربین سلفی تعبیه شده روی صفحه نمایش این گوشی دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است. یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی قرار گرفته است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. گوشی هوشمند Vivo Y73 از فناوری‌های شبکه 4G VoLTE دوگانه، وای فای 802.11ac، بلوتوث 5.0، GPS و جک هدفون ۳.۵ میلی متری پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد که این محصول از تاریخ ۱۲ ژوئن در پلتفرم‌هایی مانند FlipKart یا Croma در دسترس خواهد بود.

کد خبر 499657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.