افتتاح بزرگترین لندفیل مهندسی و بهداشتی کشور در مشهد

رئیس شورای شهر مشهد گفت: افتتاح بزرگترین لندفیل مهندسی و بهداشتی کشور برای دفع اصولی و بهداشتی پسماند شهر و کنترل مضرات و آلاینده‌های پسماند یکی از ارزشمندترین اقدامات مدیریت شهری مشهد برای بهبود شرایط زندگی نسل‌های آینده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حیدری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"با وجود مشکلات کلان اقتصادی که همه ارکان کشور از جمله شهرداری‌ها را با خود درگیر کرده است اما مدیریت شهری مشهد به رسالت خود در خصوص اهمیت گذاردن به مردم شهر و امید به زندگی پایبند بوده و فراتر از شعار و وظیفه مرزهای خدمت را به همه دغدغه‌های شهر مشهد گسترش دادیم.

افتتاح بزرگترین لندفیل مهندسی و بهداشتی کشور برای دفع اصولی و بهداشتی پسماند شهر و کنترل مضرات و آلاینده‌های پسماند یکی از ارزشمندترین اقدامات مدیریت شهری مشهد در رده محیط زیستی و برای بهبود شرایط زندگی نسل‌های آینده بود که فراتر از وظایف شهرداری و بر اساس رسالت‌های انسانی و شهروندی با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار انجام شد. این لندفیل به گواه آمار اولین و بزرگترین در کشور محسوب شده و به نقل از معاون رئیس‌جمهور و رئیس محترم سازمان محیط زیست کشور باید نمونه کار برای تمام کلان‌شهرهای کشور باشد.

اینکه از هر و مدیر و مسؤولی در کشور می‌شنویم که مشهد یکی از پاکیزه‌ترین شهرهای کشور است، ثمره تلاش مستمر و خستگی ناپذیر مجموعه خادمان شهروندان مشهدالرضا (ع) در مدیریت شهری است که اهتمام و تلاش فراوانی در مقوله محیط زیست، نظافت اصولی و مهندسی شهر، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی داشتند تا بتوانید شهری سالم با هوای پاک و آب مناسب را برای شهروندان فراهم کرده و آینده‌ای بهتر را برای فرزندانمان تضمین کنیم‌. امیدوارم برغم همه مشکلات موجود و بعضاً برخی دلخوری‌ها، مردم عزیز شهر امید و زندگی با شرکت در انتخابات کمک کنند تا شورای ششم از افرادی تشکیل شود که این نگاه و رویه در دوره بعدی مدیریت شهری تداوم داشته باشد و مشهدی‌ها هر روز بیشتر به شهر خود افتخار کنند. "

کد خبر 499639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.