ایجاد ۲۷ عرصه تبلیغات انتخاباتی در فردوس

شهردار فردوس با اشاره به ‌حضور فعال این نهاد در ایجاد فرصت‌های تبلیغاتی برای انتخابات پیش‌رو گفت: در مجموع ۲۷ عرصه تبلیغاتی با متراژ ۲۵۰ مترمربع جهت تبلیغات انتخاباتی در شهر ایجاد شده‌ است.

به گزارش ایمنا، علی کاظمی با اشاره به حضور فعال شهرداری فردوس در ایجاد فرصت‌های تبلیغاتی برای انتخابات پیش‌رو به منظور حفظ آراستگی و سیمای عمومی شهر، اظهار کرد: ۲۷ عرصه تبلیغاتی موقت با متراژ ۲۵۰ مترمربع در تمامی نقاط شهر جهت تبلیغات انتخابات ایجاد شده تا شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم در سطح شهر باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در کشور ادامه داد: فراهم کردن شرایط انتخابات سالم و پرشور امروز وظیفه همه ارگان‌ها بوده و شهرداری فردوس نیز با حضور در این عرصه به وظیفه ملی خود عمل می‌کند.

شهردار فردوس ضمن درخواست از نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان درجهت حفظ و صیانت از اموال عمومی و عدم نصب تبلیغات در فضاهای غیرمجاز، افزود: ضوابط تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به صورت دقیق و کامل در قوانین و دستورالعمل‌ها مشخص شده است و مأمورین شهرداری نیز با نظارت بر انجام تبلیغات صحیح نامزدهای انتخاباتی با هماهنگی فرمانداری در صورت مشاهده تبلیغات غیرمجاز اقدامات قانونی را اعمال خواهند کرد.

منبع: فارس

کد خبر 499622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.