کشف لاشه‌های سوخته ۱۵ قلاده سگ در شاهدشهر

شهردار شاهدشهر با اشاره به کشف لاشه‌های سوخته ۱۵ قلاده سگ درون کیسه‌های زباله رها شده در حاشیه این شهر، گفت: با توجه به دستگیری یکی از افراد مرتبط با موضوع، گویا بانیان این اتفاق گروهی با عنوان حامیان حیوانات بودند که به دلیل بیماری و عدم امکان نگهداری از سگ‌ها، آن‌ها را سوزانده‌اند.

به گزارش ایمنا، حامد سلمانی در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کشف لاشه‌های سوزانده شده در شاهد شهر اظهار کرد: طی بازدید از محل مربوطه، ۱۵ قلاده سگ در کیسه‌های زباله آتش زده شده بود و نیروهای شهرداری شاهد شهر در آن نقطه مستقر شدند.

وی ادامه داد: این لاشه‌های سوخته سگ در خانه‌ای مخروبه در حاشیه شاهد شهر رها شده بود و پس از اعلام موضوع به دادستانی، فرمانداری و نیروی انتظامی پیگیری‌های مربوطه آغاز شد.

شهردار شاهد شهر تصریح کرد: صبح امروز همزمان با استقرار نیروهای شهرداری در محل، گویا خودرو پرایدی به منظور انتقال این لاشه‌ها به محل مراجعه کرده که با ممانعت نیروهای شهرداری پراید اقدام به فرار می‌کند که یکی از افراد مربوطه به کمک نیروی انتظامی دستگیر می‌شود.

وی با اشاره به ارجاع موضوع به دادگستری شهرستان شهریار و نیروی انتظامی و پیگیری شهرداری، افزود: گویا بانیان این اتفاق گروهی با عنوان حامیان حیوانات بودند که در کار پرورش و نگهداری سگ بودند که به علت مریضی سگ‌ها و عدم امکان نگهداری، تعدادی از این سگ‌ها را متأسفانه آتش زده و در بیابان رها می‌کنند.

سلمانی ضمن اشاره به لزوم رویه برخورد مناسب با حیوانات از جمله سگ‌های بلاصاحب خاطرنشان کرد: ما درخواست برخورد قاطع با عاملان این اقدام را از طریق مراجع مربوطه داریم.

منبع: فارس

کد خبر 499618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.