تبلیغات شوراهای زنجان در ۳۰۰ بنر سطح شهر

مدیر خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: طبق هماهنگی های انجام گرفته ۳۰۰ بنر بزرگ و تابلو در سطح شهر و معابر برای تبلیغات داوطلبان شورای شهر زنجان در نظر گرفته شده است که در صورت نصب پوسترها در مبلمان شهری نسبت به امحای آن اقدام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، بیوک شامی با اشاره به آغاز فعالیت تبلیغات نامزدهای شورای اسلامی شهر از بامداد پنجشنبه اظهار کرد: بر این اساس هر نامزد شورای اسلامی شهر زنجان می‌تواند در سطح شهر هشت ستاد تبلیغاتی داشته باشد و در منطقه محل فعالیت نیز ۲ ستاد خانم و آقا می‌تواند دایر کند.

وی با بیان اینکه در جلسات توجیهی داوطلبان شورای شهر در فرمانداری به این مهم تاکید شد که نامزدها و هواداران آنها فقط در محل‌های تعیین شده مجاز به تبلیغات هستند، ادامه داد: طی جلسات برگزار شده از داوطلبان شوراهای شهر تعهد کتبی اخذ شد که صرفاً در مکان‌های تعیین شده تبلیغات انجام دهند، در صورت نصب پوسترها در مبلمان سطح شهر از قبیل جدول‌های کنار خیابان، درختان و ایستگاه اتوبوس نسبت به امحای آن اقدام خواهد شد.

مدیر خدمات شهری شهرداری زنجان تصریح کرد: داوطلبان شوراها به این مهم توجه داشته باشند که فضای کافی در سطح شهر برای تبلیغات در نظر گرفته شده بطوری که در تمامی اقصی نقاط حتی شهرک‌های اقماری توزیع شده است تا مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.

وی افزود: بر این اساس طرفداران نامزدهای انتخابات، به این موضوع مهم توجه داشته باشند که نصب هرگونه پوستر و تراکت بر روی دیوارهای شهر، علاوه بر اینکه منظر عمومی را با مشکل مواجه می‌کند، عملی غیرقانونی محسوب می‌شود.

شامی اضافه کرد: شهرداری از جمله دستگاه‌هایی است که در انجام اقدامات تبلیغی نامزدها سهم بسیار بالایی دارد و از آلودگی بصری شهری جلوگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری زنجان با ایجاد زمینه‌ها و بسترهای لازم برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و ایجاد شور انتخاباتی و تحقق حماسه سیاسی، گام‌های عملی را جهت تعبیه مکان‌های خاص در این دوره از انتخابات برداشته است.

منبع: ایرنا

کد خبر 499615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.